AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Öğrendikten sonra konuşmayı kestim mutluluklar diledim
İkimizi bir idare ediyor diye kafasını patlatırım. Napıcam başka sevgilisi var bana niye yazıyor?
Cehenneme kadar yolu var
Cevap vermem ki. Zaten başkasıyla yatmaya alışkındı hanefendi, benle sevgili ikende.
ex bana yazdı ve evliydi :D napayım bir şey yapmadım
Ne yazışmaya devam mı ettin
Yazıştım 1-2 gün sonra mutlu olmamı iyi ki beni tanıdığını falan söyledi görüşürüz dedi hesabını sildi öyle
Yatagını özleyen ex yapar ya da yiyişmeni falan baska açıklaması yok ya o kızı bırakmıyorsa budur sebep bir de bırakacağım dese bile güven olmaz
Wp grubu oluştururum buraya sevgilini de ekle yazmakta zorluk cekmezssin bir kere yazarsin hem sevgilin hem ben okumuş oluruz derim jsnsjdj
hep pastası dursun, arada krema ol istiyo demekki. yoksa neden yazsın🤷♂️
Tekmeyi sallardım. Ve şunu derdim " işte senden beklenecek rezillik. Utanmadan sevgiline de ihanet ediyorsun. Yanındaki kıza acıyorum" der engeli basardım.
Engeli bir daha yer, yazık la insanın hayatına aldığı kişiye saygısı olur biraz
Ne desem boş böyle insana. Görmezden gelirim
Ben yeniyim abla ex, mex nedir
Yalaaaan
Bana yazan bir tek KS sistem sorumu kaldirdiklarinda Ex o oluyor sanırsam
Yasak bir aşk sizinkisi :D
Yasak olan hersey tatlıdır 🤣
Sorularını kaldırıyor ve cilveleşiyorsunuz hâlâ demek :D
Beni moderator yapacaklar söz verdiler 🤣🤣
Admin olmalısın az nazlı ol ya :D pas verme
Başkaları gibi yalakalık yapsammi acaba
Herkes kendine yakışanı yapar, sana yakışmaz yani
Aman istemiyorum zaten böyle. İyiyim ben
Yaşasın özgürlük djdjs
Yesssss 😉
Konya ovasına yol almasını söylerim 😅
dfjjd şey neresiydi orası diye soruyormuş 😅
Ahahah 😂
hemen sevgilisine söyleyip küfür etmezdim ama aldattıysa falan ederdim ama normalde cool ve soğuk davranırdım
Ex ölü demek değil mi? Nasıl oluyor o
Yani mecazen
:D oldu mu?
Oldu teşekkür ederim çok iyisiniz daha fazla gölge etmeyeyim iyi günler😇😂
Rica ederim, iyi günler 😅
Ex bana yazamaz ki 🤔
Yazarsa görürsün ahdhs
Yazarsa o görür bence 😂 itin gö7üne sokarım o’nu 😂
Apaçiden şaşırtan dans figürleri Part 5 jsdjsj
Her masada varız demem her masa bizim derim 😂
Benim masama niye sahip çıkıyonuz, alooo
Tamam masan senin olsun 😂 ben kadınlarla tartışılmaması gerektiğini erken öğrendim hemen tamam diyorum bak 😂
Ahahaha aferin lan sana 😃
Aferini de kaptım daha da sırtım yere gelmez sosyetik inat 😂
Valla gelmez ha, yaşadın sen :D
Bir de yemin ediyor ya 😂 kendi yazdığıma değil senin yeminine ikna oldum şu an 😂
Öyle de etkili bir yemin :D gerisini sen düşün
Düşün deme işte o özellik yok bende başım ağrıyor düşününce 🥹
Sen kalk bi apaçi dansı yap :D
Oturduğumu nereden bildin kız 😂 odanın ortasında Arizona kertenkelesi tanrının laneti dansımı yapayım 😂
Bilirim ben :D evet onu yap
Yazabilir. Normal iki arkadaş olabiliriz.
😂 saçmalama, lan saçmalamayın hshsajaj
Niye bee aaa 😄 olmadı değil oldu konuşuyorduk 😂
Bak ben bir şey söyleyince olay oluyo sonra :D neyin kafasını yaşıyorsunuz bunu yaparken lan djdhs
bir şey yapmıyoruz 😄
Hıı ok, tamam, tabii tabii
Sevgilisi olduğunu nereden bileceğim
Söylemiş, görmüşsün veya duymuşsun :D biliyorsun işte
Bak bizi şüphelendiriyosun 😅
Kim :D
Sen 😂
Ben kimsenin eski sevgilisinin yeni sevgilisi olduğunu ve ona rağmen eski size yazdığını söyleyerek sizi şüpheye düşürmedim :D
tamam öyle diyosan 😂
Tabii şekerim 🤪
Anında sevgilisine yetiştiririm
Vışş :D inandırmakla uğraş sonra djdj
Karaktersiz biriyle berabersin şekerim köklerine kibrit çak gitsin sen daha karakterlisine layıksın derdim 😅 ekran görüntüsü alırdım inanmıyorsa da iş birliği yapardım. Kimsenin canım yerine konulmasına tahammül edemem ya.
Neden yazıyor ama ne yazıyor?
Naber jonemss yazıyor :D
Sağol derim ben de
Niye cevap veriyon
Naber yazdığı için
İşte al sana hata :D
Yoo belki eskiden olsn hediyeleri değişelim diyecek
Masumane düşünmen gözlerimi yaşarttı
Ne düşüncem başka
Sonuncunun Exi Real. Yazdı engelledim.
Ondan öncesinin eximin manitasi kendi fake hesabı kfkskks ona ne diyeceği mi bilemiyorum
Sevgilisi olup olmaması önemli değil. Ex'e diyeceğim tek şey sektur get la oradan gebeş kaplumbağa görünümlü Habeş maymunu
yeni sevgilisine pişman ederdim eğer değecek biriyse yeniden benim olurdu …
Yazıyorsa cevap veririm, sevgilisi varsa bana ne.
Fırsat bu fırsat hemen sevgilisine ispiyonlardım..😬
Önemli değil ben aldığıma bakarım , kızlar ne için var? Yatak bu kadar ne fazla ne eksik..
Bisey yapmazdım engellerdim
Böyle bir durum benim için olamaz 🤣
Ne yapmıyorduk; büyük konuşmuyorduk :D
🤣🤣🤣 Ex evli bende evliyim başka yerde yaşıyor unutmuştur unuttum 10 yıldan fazla oldu
Tabii unutun siz bi zahmet birbirinizi zaten 😅
Yani imkansız gibi bir şey bir sevgilim olmuştu oda oydu 🤣🤣 mazide kaldı
sessize alırım yazar yazar durur
ceptekı olurdun
Whatsapp grubu kurda, dedikodu yapalım derim.
engel direkt engel
Hayde başka kapıya sitemini çekerdim.
Ekran resmini alıp kız arkadaşına ulaştırırım. 🙂
Bir ömür boyu mutluluklar dilerim 😎
Söylemeyeyim şimdi
Miktirip gitsin asla cevap yazmazdim
ben exlerimle arkadasim hala ya yazabilit o yuzfen
İşim olmaz, red
İnat ediyorsa, bir girip çıkardım.
Sevggilisine söylerdim
Ss alıp sevgilisine yollarım net yani
Eski eskiden guzeldir diyip konusmam
Demekki hala bitmemis
Yazamazdı engelliydi. 😃
Ben nasıl bi tost peyniri ile çıkmışım derim
Direk engellerdim geliş amacı belli
Sevgilisine atardım mesajlari
Kibarca küfrederim 😂
Onun iyiliği için samimiyetle konuşup ikna ederdim
Sevgilisine şikâyet ederdim.
Yazamaz ki öyle bir ihtimale dahii izin vermem
Valla yazarsa alır ağzının payını
sevgilisine derim kavga etsinler..
Gruba karşıyım artık derim.
burada söylenmez
Ya yürü git işine der yollarım
Ben önüme bakarım 😅
Sevgilisine söylerdim