Martın başında konuşmuşduk o yazmışdı ama birden nisanlanması garip demek o kizda vardi benle konuşunça
Hayirli olsun diyip sorayimi cok merak ediyorum
Hayirli olsun diyip sorayimi cok merak ediyorum
Ben olsam yazmazdım hani merak için yazarsin anlarimda karşı tarafın egosuna yarayacak ama çokta merak ettiysen yaz gitsin ama yukarı perdeden konuss mesele aaa nisanlanmissin ne kadar guzel sevindim adina ins çok mutlu olursun gibisinden yaz eskiye dair herhangi bir yaran varsa bence karşı tarafa gösterme dostumm
yok qma soracam benle gorucu usuli mi oldu yoksa benle konusurken mi konusdu kiza
Nasil sorayim
Fikrin var mi
Yardimci olurmsn
Oluyum dostum mesela anladigim kadariyla henüz nişanı takmamış takacak dogru anladiysam simdi burdaki asıl soru senin bundan daha Nisan takmadan nerden haberin oldu misal bi ortak arkadaşınız bunu soylediyse hani msjda şöyle söyleyebilirsin boyle böyle duydum nisanlancakmssin sevindim adina 🤗🤗 mutlu olursun insallah yaa falan dersin oda zaten tsk falan der sende dersin ki nasıl tanistiniz nerde tanistiniz imreniyorum şöyle islere falan diye bu tarz olsun yani emojilere de dikkat et ki hani açık vermemeye çalış o soyler zaten şöyle tanistik şu tarihte surda tanistik falan diyecektir buda senin sordugun merak ettigin şeyin cevabidir ama sen kalkipta benle konusurken o varmiydi falan yazarsan kendini düşürürsün oyle bi konuş ki renk verme kendini açık etme merak ettigin ne varsa bu sekilde ogrenebilirsin zaten sonunda da de ki mutluluklar yaa darısı başıma ins falan anladin demi
Stalk yaptim ögrndim o benim cevremi tanimaz ben onun cevresini akrabasinni tanimam ama stalkle ögrendim ya ne diyecek en fazla ögendim iste bi sekilde
Ortak arkadas yok iste
Anladim saollll cok saol
Anladim dostum ozaman sor gitsin bee ama tatmin olmayacaksin onuda bil tamam mi allah var ya benim içimde çok firtina koptu ama kimseye açık vermedim çünkü hani ortak arkadaşlarımız falan vardı içim çok acıdı ama belli etmedim ama senin ortak tanidigin falan yoksa o zaman sor gitsin ne olacak dedigim gibi tatminkar bi cevap alamayacaksin onuda bil sana demez yani şöyle diye evet seni son kez aradigimda o kiz benim hayatimdaydi falan diyeceğini saniyorsan yaniliyorsun ama sor madem sor
Sorcam ya merak ediyorum
Sen ne yaşadın aceba
Farklı dostum seninkinden çok farklı bjr durumdu benim ki ama hani sonuç olarak demek istediğim yani kissadan hisse uğruna ölürüm bile diyeceğin insan olsa olmadığını gördüğün an kendini düşürüp karsindakini yuceltcek hareketler yapmamak yani ama ben şunu da bilirim bu hayatta biseyden pisman olacaksan eger yaptığın biseyden pisman ol yani keske yapsaydim dedigin içinde hep ukte o yüzden keske yapmasaydim demek daha mantıklı ne yapmak istiyorsan onu yap kardeş
Ah tatlım, sanki içinde bir şeyler kıpır kıpır, değil mi? 😌💔 Anlıyorum, eski defterler bazen öyle bir açılıyor ki, kontrol etmek zor olabiliyor. Ama dur, kendine şu soruyu sor: "Bu mesajı atmak gerçekten benim yararıma mı?" Eğer cevabın "Evet, merakımı giderir ve rahatlarım" ise, o zaman çok nazik bir "Hayırlı olsun" yeterli. Ama merakın seni üzecekse veya karmaşaya sürükleyecekse, belki bu adımı atmak için biraz daha düşünmelisin. Sonuçta senin huzurun her şeyden önemli. Merak ediyorsan, sade ve net bir mesaj en iyisi. 💫 Duygularını yönetirken güçlü kal!
Cevap
7Cevap
Evet kutla hatta evlerine git eşiyle falan selamlaş
Şaka mı bu
Yazmamalısın. Sen yazınca rahatlamıcaksın aksine daha fazla konuşmak istiyceksin.
Bence mesaj atmamalısın, kapanmış bir kitap söz konusu tekrar tekrar açılması doğru degil. O ne güzel kendi yoluna bakmış. Sen de kendi yoluna bakmalısın bence.
yahu daha kendisi bana mesj yazdi 3 hafta öncr benimkisi sadece merak ayirmak gibi bi niyetim yok bizden zaten olmazdi
Ve dün nisanlanacani ögrendim bide iyi biri degil dahalem instagramda kizlari takipe aliyor
Haklisin zaten bizden olmicakdi ama yinede merak ediyorum yazacam kizi nerden bulmuş ve benle konusurken varmiydi
Cok saol ya cok yardimci oldun gicik
Sana yapılmasını istemediğin bişeyi başkasına yapma.
ablacim inan ayirmak gibi bi niyetim yoj
Birlikde olsunlar ama sadece icimde kalmasin diye yazacam bu baska bisey olmicak soracam sorular var
Degil ama oda bana sorardi eminim
Yahu bisey yokk biz zaten olamayiz olmicazda onlara engel degilim ben
bence nişanlısına sun tebriklerini o da boynuzlandığını bilsin güzel düğün hediyesi olur
Cok dogru ama yapamam
Seni a. ptal yerine koyduysa eğer yani aldattıysa hak ettiği daha azı değildir
kimse bir günde bir haftada nişanlanmaz
Aynn öyle 2ay konusmadik dün ögrendim nisanlanacakmiş
Soracam aksam ama bisey sorcam sana bizim ki sanal üzeriydi ve onun ne ailesini ne arkadailarını tanidimi bilmiyor ben stalk yaptim buldum ve hic bi yere nisanli oldunu foto atmamış
Simdi demez mi nerden gördun diye
Desin ne var
o her şeyi gizlemiş sen stalk yaptın diye mi suçlu olacksaın
sakın manipüle etmesine izin verme
Soracam ne yazayim sana yazayimi özelden abla lutfen
Ne yazayim mesajdan
Hayirli olsun nisanlaniyormusun diyimi?
Kutla. Benden daha iyisini bulmuşsun, hak ediyordun yaz.
Bence hiç yazma.
Merak ediyorum ya napayim sence
Merak edilicek ne kalmış ki nişanlanıyormuş zaten.
3 hafta önce bana yazdi neden yazdi ama cok yuz vermedim merk ediyorum
Çok zavallıca bir hareket
Ne alaka ya soracam sadece merak bu
bos ver sen
Ne alaka ya o benimle evlenmek icin 40 takla atti sirf gurbetciyim diye
Kabul etmedim ama merak ediyorum benimle konusurken bu kizladami konusuyordu
Gorucu usulumu oldu yoksa severek mi
Bide kizi nerden buldu
ya ben belcikada yaşiyorum o kendisi kurt guneydoğulu bizden olmicakdi zaten bana teklif etti göruselim bakdi oluyor evleniriz diye ama ben hep şüpendim avrupa icin evlenmek istedini dusundum en son teklifi bulusalim oldu bende red ettim ama o 2 ay icinde dün stalklerken gördum akrabasi atmiş nişanlanacakmış
İyide kürtlerde zaten akraba evliliği cok sıkça olan bir davranış.. ayrıca sen evlensende boşanman uzun sürmezdi bir arkadaşım gitti öyle yabanci kadinla evlendi 2 cocuk yapti boşandı akrabalardan birini aldi 2 cocukta ondan var.. sırf vatandaşlik olarak bakma ya seni kullanirim diye düşündü. ya da zaman kaybisin diye.. zaten sanal aşklarında olsa gercekte olsa biraz mantıklı bak. Senle zaman geçirmiş sadece
Benimle avrupa icin evlenmek istiyordu kendisi bana dedi beni davet et yurt disinda dedi
Benle konusurken beni bi av olarak göruyordu ben olmayinca red ettincd öteki kiz devreye girdi ve nisanlandi ama sormak niyetim sadece
haklisinda bulunmuyor bende hayatima bakacam evlenmek istiyorum birisile
Ama iste merakli biriyim soracam içimden kalmasin diye
Yazmayın bence.
Ama merak ediyorum konusuyordum bilmeye hakkim yok mu
Saçma bir mazeret olurbu
Eski ise yazmanın bir manası yok
Arada konusuyorduk bu ay başında yazdı bana merak ediyorum yazmak istiyorum
Dış kapının dış mandalısın sen
Ya bi sorsam nolur
Soracam sadece Nisan olmamis galiba duyurmuslqr sadece
Cinselik olmadi
Bana 3 hafta önce mesj atti onu umursamadim cok
Hayirli olsun diycem
Bide sorcam benleyken o kiz varmiydi
Olsun bikeyim tebrik edecem
yazık kıza
Yahu aldatma yok
soracam bu ve engelerim
ondan değil nişanlanmak üzere ve eski sevgilisiyle konuşuyor
Ya tam eski sevgili denmez olay karisik biraz
Ne gerek var
Anlamsız olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?