Arkadaşlar şöyle bir olay var
Şimdi bizim bir yıllık bir ilişkimiz vardı ve geçen ay 20 kasımda üzücü bir şekilde ayrıldık. Kız ayrılmak istedi.. Sonra işte 27 kasımda da benim doğum günümdü. 27 kasımı tam girince gece ilk o doğum günü mesajı attı bana. Sonra da zaten hiç konuşmadık. Şimdi onun doğum günü de yarın arkadaşlar. Ben yazmakla yazmamak arasında kaldım. Yani yazsam, biz ayrıldık ve hatta o ayrıldı benden beni bıraktı. Neden yazıyım? Yazmasam da içimde kalır çünkü buradan tekrardan olabiliriz diye düşünüyorum hani bir umut. Çünkü ayrılan kız sana neden doğum günü mesajı atsın. Saygıdan o yazdı sende yaz diyeniniz olur belki ama benim doğum günüm 1 hafta sonra idi onun 1 ay sonra yani yarın zaman farkı var. Ama kız hala aklımda sormak istedim çok kararsızım arkadaşlar bir öneri verin cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer