Eski sevgilimin doğum gününde ona yazıyım mı, yazmayayım mı?

Arkadaşlar şöyle bir olay var

Şimdi bizim bir yıllık bir ilişkimiz vardı ve geçen ay 20 kasımda üzücü bir şekilde ayrıldık. Kız ayrılmak istedi.. Sonra işte 27 kasımda da benim doğum günümdü. 27 kasımı tam girince gece ilk o doğum günü mesajı attı bana. Sonra da zaten hiç konuşmadık. Şimdi onun doğum günü de yarın arkadaşlar. Ben yazmakla yazmamak arasında kaldım. Yani yazsam, biz ayrıldık ve hatta o ayrıldı benden beni bıraktı. Neden yazıyım? Yazmasam da içimde kalır çünkü buradan tekrardan olabiliriz diye düşünüyorum hani bir umut. Çünkü ayrılan kız sana neden doğum günü mesajı atsın. Saygıdan o yazdı sende yaz diyeniniz olur belki ama benim doğum günüm 1 hafta sonra idi onun 1 ay sonra yani yarın zaman farkı var. Ama kız hala aklımda sormak istedim çok kararsızım arkadaşlar bir öneri verin cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.

Eski sevgilimin doğum gününde ona yazıyım mı, yazmayayım mı?
Cevapla