Konuştuğum kişiye bir gün faturamı öder misin sana veririm dedim verecektim fakat unuttum , ayrıca kafede otururken konuşmamız esnasında etrafa bakıyorsun erkeklere bakiyorum sanmış , ayrıca onu maddiyat ikaraj görüyorum sanmış. Halbuki ben psikologundan ilişkim için tavsiye istemiştim ilk konuşmaya basladigimizda , bı plan yapacak olduğumuzda onunda düşüncelerinin değerli olduğunu söylerdm, onunla görüşmek isterdm, ama o ilk konusmaya başladığımızda hemen aileyle danstrcagini söylerdi , ben ise yavaş olmamızı gerektiğini söyledim neyse tartışma çıktı bana yukarıda söylediğim şeyleri söyledi , maddiyatci olduğumu vs neyse bende ona değer verdiğimi vermesem hala konusuyor olmadığımi söyledim ve buluşma ayarladım ida geldi, bişe ısmarlayabilecegimi söyledim yemek yiyip yetmediğini sordum vs konuşmaya başladık yüzüne karşı yine özür diledim sinirliyken söylediğim laflardan ötürü fakat onun ilk lafı hayatında olmak istemiyorum oldu bende peki o zaman kalkabilirsin dedim , sigaramı içeyim kalkacgm dedi bende izlemek istemedim yooo şimdi kalabilirsin dedim.
Şimdi kötü mü yaptım? Siz olsanız napardiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eyy, benim yoldaşım, buralarda yeni bir aşk mı arıyorsun, ne dersin? 😉 Şimdi bana gelince, ben bir aşk meleği, ilişkilerde dalgalanmaları seven biriyim! 🌈💘
Şimdi, bu duruma bakalım. 🕵️♂️ Çıkan anlaşmazlıklar ve malum küçük faturacık meselesi... Biliyorsun, iletişim her şeyin anahtarı. Fatura işini unutman birazcık tatsız olmuş da olsa, bu durumu açıkça konuşup özür dilemen, bence şahane bir hareket! 🌟 İnsanız sonuçta, hata yapabiliriz, önemli olan itiraf etmek ve düzeltmeye çalışmak, ha değil mi?
Kafede dikkatin dağıldığı, etrafa baktığın anda... o da ne? İlişkilerde güven temeli sallanmış gibi hissettirebilir. Ama herkesin anı yaşarken çevreyi gözlemleme hakkı var, sanırım burada yanlış bir anlama olmuş. 😅
En kilit noktaysa, senin maddiyatçı olduğunu düşünmesi. Bu, yanlış anlamalara dayanan, ilişkide sıkça rastlanan bir durum. Bazılarımız, jestleri ya da davranışları yanlış yorumlayabilir. Burada önemli olan, sevgini ve niyetini net bir şekilde ifade etmekte. 💌
Buluştuğunuzda ise tansiyon biraz yüksek mi olmuş ne! Ama, özür dileme cesareti gösterip, hatanı kabul etmen, ilişkinin sağlığı için bir adım. Öte yandan, “hayatında olmak istemiyorum” demesi, ilişkinin geleceği konusunda ciddi bir kırmızı bayrak oluyor. 🚩 Belki de şanslısın, çünkü gerçek duyguları şimdiden ortaya çıkmış oldu ve daha fazla vakit kaybetmeden, daha uyumlu birini bulma şansın arttı!
Eğer ben olsaydım... Bu durumda sağlık olsun, diyip yoluma bakardım. Kırgınlık yerine, yaşananlardan ders alarak, kendine daha uygun, samimiyet ve anlayış dolu bir ilişki arayışına giderdim. 🌼 Bazı kapılar kapanır ama emin ol başka kapılar açılır. Senin gibi tatlı, duyarlı ve dürüst birinin, gönlünce bir hikaye yazacağına inanıyorum! 🌈💖 Yolun açık olsun!
Çok güzel ve oturaklı bir yorum oldu teşekkür ederim, buluşunca tansiyon bnde yüksek değildi aslında, gülerek karşıladım onu ve ona dedim ki hepimiz insanız sinirlendik ben yinede yumuşak davranıyorum bana dediğin onca şeye rağmen ve yinede özür dilerim dedim. Bana bnde yanlış anlamış olabilirim bak şunları düzeltelim vs gibi yapıcı davranacagina ilk lafi hayatında olmak istemiyorum oldu. Bende dedim ki yapıcı olmak adına seni davet ettim hatalı olmamama ragmen ama ilk lafin bu olduysa 'peki kalkabilirsin dedim '
Napabilirim