Siz olsanız ne yapardınız? Niyeti neydi sizce?

Bir cocuk vardı instadan tanışmıştık ve ayni mahallede oturduğumuzu anladık sonra biz 1 ay konuştuktan sonra sevgili olmuştuk ama ayni mahallede oturmamıza rağmen hiç hadi gel görüşelim demedi. Sonra uniyi ayni şehirde okuyorduk ve 1 ay boyunca her hafta sonu otobüslerde görüştük ara sıra sahile götürüyordu sonra finaller bittikten sonra tatilde 1 ay yine hep dışarıya gezmeye çıkmasına rağmen beni dışarı çıkarmıyordu. Ama mesajda çok ilgiliydi. Bende 3. Ay ilişkiyi bitirdim. Sizce bunun derdi neydi?
Siz olsanız ne yapardınız? Niyeti neydi sizce?
Cevapla