Siz olsaydınız ne yapardınız ciddi cevap verecekleri alalım?

Merhaba arkadaşlar,
Lütfen ciddi cevap verenler yazsın çünkü benim için önemli bir konu şimdiden teşekkür ederim.

şimdi benim eşim bir yerde çalışıyor ve iş veren kişi çok iğrenç bir karektere sahip kendi eşini aldatan birisi ve benim eşimse düzgün saygılı bana bağlı hoş bir insan Allaha şükür.
şimdi bu iğrenç ötesi kişi eşime işte sürekli kaba bi tabir kullanıcam çünkü eşime hep öyle söylüyormus işte baska kızları beceren parası var diye hava atan ve sürekli eşime böyle iğrenç muhabbetler yapıp yolda geçen kadınlara bakıp sürekli kızlarla mesajlasan iğrenç birisi benim eşimse işte ne olmus herseyi o bazı bireylerin erkeklerin iğrenç muhabbetine kadar anlatır çok dürüsttür ve suanda işini değiştirme lüksü yok MAALESEF keşke olsa ve zar zor geçiniyoruz zaten ve işinide çok düzgün yapar çok güzel calısır ve soruma gelicek olursak bigün eşim eve geldi kocam gene olayları anlattı ve kaç kere kocam ona bana anlatma ben ilgilenmiyorum nereye kadar böyle davranıcaksın eşine günah degılmı demıs ama o umursamamıs bigün eve geldi ve eşime demişki telefonundan kızlar gösterip (afedersiniz) demişki şu karıyı * farklı günlerde 2-3 kere demiş kocamda ya sacmalama ne işim olur hadi lan erkek degılmısın demis oda ben karımı seviyorum demis oda ben sevmiyorum ama karımı demis oda belli nereye kadar böyle davranıcaksın demis oda her zaman demis ve gerçekten aklıma geldikce midem bulanıyor ya böyle kadınlar gösterip kocama böyle sohbetler etmesi zoruma gidiyor kıskanıyorumda acıkcası ama daha cok zoruma gidiyor iğreniyorum napıcam siz olsaydınız ne yapardınız
Siz olsaydınız ne yapardınız ciddi cevap verecekleri alalım?
Cevapla