Merhaba arkadaşlar,
Lütfen ciddi cevap verenler yazsın çünkü benim için önemli bir konu şimdiden teşekkür ederim.
şimdi benim eşim bir yerde çalışıyor ve iş veren kişi çok iğrenç bir karektere sahip kendi eşini aldatan birisi ve benim eşimse düzgün saygılı bana bağlı hoş bir insan Allaha şükür.
şimdi bu iğrenç ötesi kişi eşime işte sürekli kaba bi tabir kullanıcam çünkü eşime hep öyle söylüyormus işte baska kızları beceren parası var diye hava atan ve sürekli eşime böyle iğrenç muhabbetler yapıp yolda geçen kadınlara bakıp sürekli kızlarla mesajlasan iğrenç birisi benim eşimse işte ne olmus herseyi o bazı bireylerin erkeklerin iğrenç muhabbetine kadar anlatır çok dürüsttür ve suanda işini değiştirme lüksü yok MAALESEF keşke olsa ve zar zor geçiniyoruz zaten ve işinide çok düzgün yapar çok güzel calısır ve soruma gelicek olursak bigün eşim eve geldi kocam gene olayları anlattı ve kaç kere kocam ona bana anlatma ben ilgilenmiyorum nereye kadar böyle davranıcaksın eşine günah degılmı demıs ama o umursamamıs bigün eve geldi ve eşime demişki telefonundan kızlar gösterip (afedersiniz) demişki şu karıyı * farklı günlerde 2-3 kere demiş kocamda ya sacmalama ne işim olur hadi lan erkek degılmısın demis oda ben karımı seviyorum demis oda ben sevmiyorum ama karımı demis oda belli nereye kadar böyle davranıcaksın demis oda her zaman demis ve gerçekten aklıma geldikce midem bulanıyor ya böyle kadınlar gösterip kocama böyle sohbetler etmesi zoruma gidiyor kıskanıyorumda acıkcası ama daha cok zoruma gidiyor iğreniyorum napıcam siz olsaydınız ne yapardınız
Lütfen ciddi cevap verenler yazsın çünkü benim için önemli bir konu şimdiden teşekkür ederim.
şimdi benim eşim bir yerde çalışıyor ve iş veren kişi çok iğrenç bir karektere sahip kendi eşini aldatan birisi ve benim eşimse düzgün saygılı bana bağlı hoş bir insan Allaha şükür.
şimdi bu iğrenç ötesi kişi eşime işte sürekli kaba bi tabir kullanıcam çünkü eşime hep öyle söylüyormus işte baska kızları beceren parası var diye hava atan ve sürekli eşime böyle iğrenç muhabbetler yapıp yolda geçen kadınlara bakıp sürekli kızlarla mesajlasan iğrenç birisi benim eşimse işte ne olmus herseyi o bazı bireylerin erkeklerin iğrenç muhabbetine kadar anlatır çok dürüsttür ve suanda işini değiştirme lüksü yok MAALESEF keşke olsa ve zar zor geçiniyoruz zaten ve işinide çok düzgün yapar çok güzel calısır ve soruma gelicek olursak bigün eşim eve geldi kocam gene olayları anlattı ve kaç kere kocam ona bana anlatma ben ilgilenmiyorum nereye kadar böyle davranıcaksın eşine günah degılmı demıs ama o umursamamıs bigün eve geldi ve eşime demişki telefonundan kızlar gösterip (afedersiniz) demişki şu karıyı * farklı günlerde 2-3 kere demiş kocamda ya sacmalama ne işim olur hadi lan erkek degılmısın demis oda ben karımı seviyorum demis oda ben sevmiyorum ama karımı demis oda belli nereye kadar böyle davranıcaksın demis oda her zaman demis ve gerçekten aklıma geldikce midem bulanıyor ya böyle kadınlar gösterip kocama böyle sohbetler etmesi zoruma gidiyor kıskanıyorumda acıkcası ama daha cok zoruma gidiyor iğreniyorum napıcam siz olsaydınız ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer