Sizce ailem bana büyü tarzı bi şey mi yaptırdı?

Öncelikle şunu söyleyeyim 5 yıllık bi ilişkim var ve erkek arkadaşımla aramda yaş farkı var. burada ne kadar olduğunu belirtmeyeceğim bize göre önemli değil çünkü. Kendimiz de buna karar verebilcek yaşlardayız. Annem kardeşim teyzem vs yakın olduğum kişiler biliyodu. Yaş farkından dolayı istemiyolardı. Bi de erkek arkadaşımı uzaktan biliyolardı onlar gibi muhafazakar tarzda biri olmadığı için de hoşnut değillerdi (ben de muhafazakar değilim). Babam 3 ay gibi bi süre önce 3. Bi şahıstan bizim ilişkimizi öğrendi ve korkudan bi süre arkadaşımda kaldım eve geldiğimden beri de konu kapanmıyor. Hala beraberiz haberleri yok bu arada. Babamla ilişkim hep kötüydü ama bunu öğrendiğinden beri sürekli beni burdan vuruyo çok acımasız laflarla. Erkek arkadaşımla da son zamanlarda saçma şeylerden çok kavga etmeye başladık neden acaba falan diye düşünmüştüm bugün de aklıma babamın telefonunda benle ilgili bi şey var mı diye bakmak geldi. Bi kuran kursu hocası gibi kaydettiği birine benim adımı yaşımı anne adımı yazmış karşı taraf da ses atmış. Seste sübyandan sırt kasık vs ağrılarım falan olduğu sinirli ve üstümde nazar olduğunu falan söylüyo. Burdaki sübyan ne alaka onu da çözemedim büyü tarzı bi şey olarak mı kullanılmış acaba? Böyle bi şey olup olmadığını nerden bilebilirim? (Babam ilk öğrendiği zamanlar erkek arkdaşım daha çok üstüme düşmeye beni merak etmeye başlamıştı ama son 1 aydır 30 kere kavga etmişizdir saçma konulardan ayrılalım noktasına gelcek kadar sık)

Sizce ailem bana büyü tarzı bi şey mi yaptırdı?
Cevapla