
Öncelikle şunu söyleyeyim 5 yıllık bi ilişkim var ve erkek arkadaşımla aramda yaş farkı var. Annem kardeşim teyzem vs yakın olduğum kişiler biliyodu. Yaş farkından dolayı istemiyolardı. Bi de erkek arkadaşımı uzaktan biliyolardı onlar gibi muhafazakar tarzda biri olmadığı için de hoşnut değillerdi (ben de muhafazakar değilim). Babam 3 ay gibi bi süre önce 3. Bi şahıstan bizim ilişkimizi öğrendi ve korkudan bi süre arkadaşımda kaldım eve geldiğimden beri de konu kapanmıyor. Hala beraberiz haberleri yok bu arada. Babamla ilişkim hep kötüydü ama bunu öğrendiğinden beri sürekli beni burdan vuruyo çok acımasız laflarla. Erkek arkadaşımla da son zamanlarda saçma şeylerden çok kavga etmeye başladık neden acaba falan diye düşünmüştüm bugün de aklıma babamın telefonunda benle ilgili bi şey var mı diye bakmak geldi. Bi kuran kursu hocası gibi kaydettiği birine benim adımı yaşımı anne adımı yazmış karşı taraf da ses atmış. Seste sübyandan sırt kasık vs ağrılarım falan olduğu sinirli ve üstümde nazar olduğunu falan söylüyo. Burdaki sübyan ne alaka onu da çözemedim büyü tarzı bi şey olarak mı kullanılmış acaba? Böyle bi şey olup olmadığını nerden bilebilirim? (Babam ilk öğrendiği zamanlar erkek arkdaşım daha çok üstüme düşmeye beni merak etmeye başlamıştı ama son 1 aydır 30 kere kavga etmişizdir saçma konulardan ayrılalım noktasına gelcek kadar sık) şu an aramız iyi ama hemen geri bozulabiliyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer