Ben bu yaşıma kadar hiç sevgili yapmadım ne ortaokulda ne lisede ne de üniversitede , sevgili olmak duygularla oynamak mıdır?

Karşı cinslerle elbette arkadaş oldum konuştuk muhabbet ettik ama yakın temas işlerine girmedim eğer öyle yakın temasa gireceksem evlenmek isterdim niye karşı tarafın duygularıyla oynayayımki bunu anlayamıyorum sevgili olmak gönül eğlendirmek değil midir?

Ben bu yaşıma kadar hiç sevgili yapmadım ne ortaokulda ne lisede ne de üniversitede , sevgili olmak duygularla oynamak mıdır?
Cevapla