1.5 yıldır evliyim, eşimin ailesiyle yaşıyoruz. her şey söz laf oluyor, ruhum sıkılmaya başladı artık?😒?

5 aylık daha yeni hamileyim , yer evinde 2 katlı bir evde yaşıyoruz, annesi babası babaanesi dedesi kız kardeşi, geldiğimden beri zaten kaynanam benimle yüz göz oldu, kız kardeşide çok saygısız terbiyesiz, babaaneside herşeyi söz laf ediyorlar boş yere, temizlik nedir bilmezler, ellerini hiçbirşeye sürmüyorlar, tek bildikleri oturup uyumak, eşimde tek erkek çocuk diye kendilerini yırtıyorlar ayrı eve çıkmamamız için. Artık çok bunaldım sıkıldım sinir krizi geçiriyorum, annemler bize çok gelip gitmediği için yaşlı cadı onu bile söz ediyor, annenler buraya gelmiyor, işte şöyle böyle, aklınıza ne gelirse herşeyi söz laf ediyorlar, sakin huzurlu yalnız bir hayatım olmasını istiyorum, bu pasaklılarla yaşamak istemiyorum... cahillerin içinde asla olmuyor maalesef
1.5 yıldır evliyim, eşimin ailesiyle yaşıyoruz. her şey söz laf oluyor, ruhum sıkılmaya başladı artık?😒?
Cevapla