Eşim ve ailesi yüzünden artık mutlu değilim?

7 yıllık ilişki sonrasında 4 yıl önce kimseden en ufak destek görmeden kendi birikimimizle evlendik ve bu süreçte tüm aile üyeleriyle yeniden tanıştım. Eşim söz konusu ailesi olunca çok pasif kaldı, ezilmeme göz yumdu. Ablası ve eniştesi bana küfür ettiği zaman bile tepki göstermedi, üstüne eniştesinin işine yardıma gitti ablam ordan ekmek yiyor diyerek. Babası bize düğünde taktığı altını bile borç olduğunu söyleyip bize aldırdı, 3 yıl geçti şu an vermekten vazgeçtiğini bize borcu olmadığını söylüyor. Eşimin pasifliği ve ailesinin yaptıkları yüzünden 4 yılın sonunda hasta oldum ve artık hiçbirine karşı eskisi gibi olamıyorum. Davranışlarımdan bu durumu anlayan eşim sonunda hatasını anladığını söyledi ve bundan sonra önceliğinin ben olacağımı söyledi, hatta ailesiyle bile konuşup evliliğimize zarar verdiklerini söyledi ama ben artık eskisi gibi olamıyorum. Eşimin 4 yıldır beni ezdirmesini ve bu değersizlik hissini aşamıyorum eskisi gibi sevemiyorum onu, daha kötüsü sevemeyeceğimide biliyorum ama boşanmak için cesaretim yok. Bu değerizliği haketmediğimi biliyorum ve çok sıkışmış hissediyorum kendimi. Ne yapmam gerekiyor benzer şeyler yaşayıp sonrasında gerçekten düzelen var mı onu merak ediyorum.

Eşim ve ailesi yüzünden artık mutlu değilim?
Cevapla