Arkadaşlar sanırım sevgilim cilt kanseri ben kendimi çok kötü hissediyorum ne yapıcam?

Ya erkek arkadaşımla yaklaşık 1 senedir birlikteyiz ve sevgilimin sedef hastalığı vardı. Yılın belli zamanlarında ellerinde hafif yaralar çıkardı. Ama son 2 haftadır berbat durumda. Elleri kolları dirseği sırtı göbeği, yüzü bile çok kabarmış ve göz göz yara haline gelmiş. Hastaneye gitti belirli ilaçlar verildi ama bana net bir şey söylemiyor. Cilt kanseri olduğundan şüpheliyim. Normalde her gün görüşürdük hastalığından dolayı 2 hafta üzerine ilk defa gördüm onu. Elini dahi tutamıyorum canı acımasın diye bütün vücudu yara. Onu çok seviyorum ve bu durumu benim saçıma bi gecede ak düşürdü resmen çok kötü vaziyetteyim ona bir şey çaktırmamaya çalışıyorum. Nasıl daha fazla destek çıkabilirim kendimi toparlayabilirim bilmiyorum. Başınızdan bu tarz olay geçen konuya hakim olan biri anlatırsa çok sevinirim kızlar. Şimdiden teşekkür ederim.

Arkadaşlar sanırım sevgilim cilt kanseri ben kendimi çok kötü hissediyorum ne yapıcam?
Cevapla