Covidden sonra dışarı çıkarmamaya başladım sonra onu yendim sol kolum ayırmaya basladi zaman geçtikçe arttı sırtım kürek kemiğim ağırdı bu ağrı 4 senedir benimle midem ve karnım ne yersem şişiyor doğru düzgün büyük abdestimi yapamıyorum yapınca ishal sürekli değil tabi
sırayla tüm doktorları gezmeye başladım tabi boynumda fıtık memede 2 tane fibrokist midemde de ozafajik ve antral gastrit çıktı
ve ben kendime teşhis koydum kanser var kimse bulamıyor bu kadar ağrının geçmemesi cok saçma cunku
şu an bile mesala kolumda ki sol kolumda damar ağrısı var damarım ağırıyo dün kalp doktoruna gittim EKG ve ultrason temiz sadece tansiyonum yüksek tansiyon holter verdiler bana o kadar
sizce ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer