Kanser yakınıyım. çok kötü hissediyorum?

8 aydır anneannem kanser tedavisi veriyor. gözümün önünde eridi kadın. bütün hayatım boyunca yanımdaydı. anneannem gibi değildi daha yakındı bana. dün onu çok kötü gördüm. zaten uzun zamandır kötü. yürüyemiyor duyamıyor konuşamıyor yemek yiyemiyor nefes alamıyor artık uyanmıyor da. sadece seslenince gözünü açıyor. dün seslendim. gözlerini açtı bana baktı kızım dedi bir şeyler dedi anlamadım. dünden sonra çok kötü oldum. uyuyamadım doğru dürüst. bi uyudum rüyamda onu gördüm iyileşiyordu. sınavım vardı yapamadım hiçbir şey. zaten kötüydüm dün onu o halde görünce daha da kötü oldum. ölümüne az kaldığını biliyorum. nasıl iyi olabilirim. bir yandan annemin yanında olmaya çalışıyorum ama ben çok kötüyken hiçbir şey yapamıyorum. konuyu bile açasım gelmiyor.

Güncellemeler
+1 yıl
1 hafta önce vefat etti kendime yeni gelebildim
Kanser yakınıyım. çok kötü hissediyorum?
Cevapla