8 aydır anneannem kanser tedavisi veriyor. gözümün önünde eridi kadın. bütün hayatım boyunca yanımdaydı. anneannem gibi değildi daha yakındı bana. dün onu çok kötü gördüm. zaten uzun zamandır kötü. yürüyemiyor duyamıyor konuşamıyor yemek yiyemiyor nefes alamıyor artık uyanmıyor da. sadece seslenince gözünü açıyor. dün seslendim. gözlerini açtı bana baktı kızım dedi bir şeyler dedi anlamadım. dünden sonra çok kötü oldum. uyuyamadım doğru dürüst. bi uyudum rüyamda onu gördüm iyileşiyordu. sınavım vardı yapamadım hiçbir şey. zaten kötüydüm dün onu o halde görünce daha da kötü oldum. ölümüne az kaldığını biliyorum. nasıl iyi olabilirim. bir yandan annemin yanında olmaya çalışıyorum ama ben çok kötüyken hiçbir şey yapamıyorum. konuyu bile açasım gelmiyor.
Kanser yakınıyım. çok kötü hissediyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
1 hafta önce vefat etti kendime yeni gelebildim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer