Arkadaşlar sıkıntıdan kanser olmak üzereyim bana bir akıl verir misiniz?

Arkadaşlar çok zor bi hayatım oldu ve çok zor işe girdim en son intihar edicektim kaç sene olmadı detaya girip kafanızı şişirmiycem.. Dedimki ya tamam artık bitti kurtuldum yeni binhayatım bar işim gücüm var işyerine bi gitiiö ikinci haftadan dışlandım kızlar yemeğe gidiyo kahve içmeye oraya buraya hiçbir yere çağrılmıyorum. Birde başta konuştuğum kız grubu bunlar hiçbir şey yapmadığım halde onlara beni dışladılar erkekler kendi aralarımda bi grup zaten yemeğe gitsem herkes farlediyo aaa senin arkadaşın yokmu herkes grup halinde geliyo buraya dışarda yesen herkes aynı restoranlarda sen teksin insanın canı çok yanıyo böyle varya kendimi köprüden aşağı bırakasım geliyo.. Sırf bu yüzden öğlen araları yemek yemiyorum bir senedir böyle çekiyorum o kadar toplu etkimlik yapıldı hiçbirime çağrılmadım dışardan da farkediliyo bu durum konultum bi sorunmu var dedim yok biz seni unuttuk falan zırvaladılar hala aynı artık kalbim kırıla kırıla bi hal oldu her öğle arası karnıma kramplar giriyo insanlar farkediyo millet soruyo işyerimi değiştirme imkanım da yok napiyim yıllardır işe girmeye çalışıyodum ayaklarıö geri geri gidiyo her sabah Allah aşkına artık dayanamıyorum bu sıkıntıya rezil oluyorum

Arkadaşlar sıkıntıdan kanser olmak üzereyim bana bir akıl verir misiniz?
Cevapla