Arkadaşlar çok zor bi hayatım oldu ve çok zor işe girdim en son intihar edicektim kaç sene olmadı detaya girip kafanızı şişirmiycem.. Dedimki ya tamam artık bitti kurtuldum yeni binhayatım bar işim gücüm var işyerine bi gitiiö ikinci haftadan dışlandım kızlar yemeğe gidiyo kahve içmeye oraya buraya hiçbir yere çağrılmıyorum. Birde başta konuştuğum kız grubu bunlar hiçbir şey yapmadığım halde onlara beni dışladılar erkekler kendi aralarımda bi grup zaten yemeğe gitsem herkes farlediyo aaa senin arkadaşın yokmu herkes grup halinde geliyo buraya dışarda yesen herkes aynı restoranlarda sen teksin insanın canı çok yanıyo böyle varya kendimi köprüden aşağı bırakasım geliyo.. Sırf bu yüzden öğlen araları yemek yemiyorum bir senedir böyle çekiyorum o kadar toplu etkimlik yapıldı hiçbirime çağrılmadım dışardan da farkediliyo bu durum konultum bi sorunmu var dedim yok biz seni unuttuk falan zırvaladılar hala aynı artık kalbim kırıla kırıla bi hal oldu her öğle arası karnıma kramplar giriyo insanlar farkediyo millet soruyo işyerimi değiştirme imkanım da yok napiyim yıllardır işe girmeye çalışıyodum ayaklarıö geri geri gidiyo her sabah Allah aşkına artık dayanamıyorum bu sıkıntıya rezil oluyorum
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İş yerindeki sosyal etkileşimleri kişisel bir ret olarak görmemekte fayda var. İş arkadaşların, yeni biriyle anlaşmaya çalışmak yerine mevcut gruplarıyla devam etmeyi tercih edebilirler. Bu, senin kişiliğinle ilgili değil, tamamen onların konfor alanlarıyla ilgili bir durum. İş yerinde politik davranmayı öğrenmen lazım. Onlarla sosyal etkileşimde olmasan bile, işin gerektirdiği profesyonel iletişimden kaçmak anlamına gelmez. Yani onlarla sosyal anlamda muhatap olmasan da, işle ilgili konularda iletişim kurmaktan kaçınma. Öğlen aralarında yemek yememek ya da sürekli aynı durumu yaşamak seni daha çok yıpratır. Belki de öğlen aralarını farklı aktivitelerle değerlendirmek sana iyi gelebilir. Ayrıca, belki de işyerinde yeni arkadaşlıklar kurabileceğin, benzer deneyimlere sahip olan kişiler olabilir. Olmasa bile, iş yerindeki sosyal dinamikler, sadece o mekanda ve o zaman diliminde geçerli olan geçici durumlar.
Şöyle söyliyim tabiki diğer insanlarlada iletişim halidneyim ama hani herkesin çekirdek bi grubu vardır ya öyle bir şey yok diğer bürolardakiler de ordakilerle yemeğe gidiyo doğal olaral onlaramı kendimi itekliyim.. Herkes kendi çalışma arkadaşlarıyla gidiyo doğal olarak.. Dışarda arkadaşım zaten var ama ben tül gün işyerindeyim insanlar bana acıyodur muhtemelen yazık arkadaşı yok diye yemekte yemiyo iyi ki öyle değilim falan diyolardır.. Bir gram huzurum yok yaşamak istemiyorum aklıma bu sıkıntıyı bitirecek bi çözüm gelmiyo yani yok ni çözümü yok bunun
Amacınız gruba dahil olmak ise eğer, iş arkadaşlarınız sizi tam anlamıyla tanımadığı için sizi dışlıyor olabilir. Arada bir öğle arasında ofistekilere, birlikte öğle yemeğine gitmek ister misiniz? diye teklifte bulunabilirsiniz. Gruba dahil olmak için de, işle alakalı herhangi bir konuyu, öğle arasına taşıyarak bir adım atabilirsin. Bu, onların da sizi daha yakından tanımalarına yardımcı olur. Madem aynı bürodasınız, bir şekilde yaptığınız işle ilgili bir konuyu, öğle arasının gelmesine yakın bir saatte gündeme getirip, konuyu yemek saatine taşımak için bir adım atabilirsin.
Seni oyle iyi anliyorum ki. Disardan nasil gorunuyosun bilmiyorum ama belki yasadigin zorluklardan dolayi dikkat cekiyodur durusun. Aile hayatin nasil, disarda hic arkadasin yok mu? Bence disarda arkadas edinmelisin bi baslangic olur bu isede yansir
Seni çok iyi anlıyorum dedin ya benim gözümden yaşlar oluk oluk boşaldı.. Çünkü ailem bile abarttığımı düşünüyo oda bir şey mi komşunun kızı kanser oldu diyolar hayır kanser olsam başkalarında hem kanser hem kalp var diyolar.. Tabiki başka arkadaşlarım var ilk kez başıma böyle bir şey geliyo ama şöyle diyim iş dolayısıyla herkes başka bir şehre atandı kimi evlendi hepsiyle tlefonda görüşüyoruz bir araya geliuoruz bazen ama ben sabah 8 akşam 5 işteyim ve günlerim cehennem azabı gibi geçiyo ya herkes yemeğe gidiyo kimse swnde gel demiyo bi anda oda boşalıyo ee diğer personllerde hemen anlıyo bu kızı almıyolar.. o kadar gururum kırılıyo kalbşm zaten bin parçaya bölünmüş zaten hayatım çok sıkıntılı geçti işe girdim artık Allah bana da güxel günler gösterecek sandım şu olanlara inanamıyorum 1 senedir Allaha dua ediyorum beni bı dertten kurtar diye ama hiç bir değişiklik olmuyo gerçekten aklımı kaybedicem sıkıntıdan
Dedigim gibi disarda arkadas3dinmelisin bu cok iyi gelir sana. Halk egitime kursa katil cevre yaparsin. Goreceksin zamanla is yerindekiler bile degisecek sana karsi
Sanmıyorum ben her yolu denedim beni sevmeleri için bir sene oldu bu saatten sonra bir şey olmaz uzaya roket te fırlatsam yine beni aralarına almazlar ben öyle söyliyim kalbimde çok kırık Yaradana zaten.. İşe girmedim önce kabir azabı gibi bir hayatım vardı işe girdim cehennem azabına döndü dedklerinin çoğunu yaptım hiçbir şey değişmedi.. Konuşmaya konuşuyolar ama hiçbir yere çağrılmıyorum daha önce bunu da dile getirdim daha napiyim gurursuz gibi
Hicbisey yapmqdikca boyle devam edecek ama y3ni insanlar tanimalisin. Goruyorum ki bunuda yapmicaksin
Kendi oryamini krndin kur
İşyerinde ki insanlar belli yeni biri gelmiyoki ben napabilirim zorla insanlara kendimi mi dayatıyim zaten gururum yerlerde kalbim kırık kendimi dünyanın en ezik insanı olarak görüyorum
Ne iş yapıyorsun
Özel şirkette muhasebe bürosunda çalışıyorum
Çevredeki iş yerindeji insanlarla iletişim kur içine kapanma