37 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış ve bunu istemesine rağmen yapamamış bir erkek psikolojik açıdan nasıl olur?

Böyle bir erkeğin psikolojik durumu sizce nasıldır. yaşadığı bu yoksunluk zamanla psikolojisini bozmuş mudur?

Güncellemeler
+1 yıl
Böyle bir erkeğin psikolojisi nasıldır. Bu erkeğin hayatına girecek ilk kadın nelere dikkat etmeli bu erkekte?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
37 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış ve bunu istemesine rağmen yapamamış bir erkek psikolojik açıdan nasıl olur?
Cevapla