38 yaşında ve hayatında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek sizce sorunlu mudur yoksa bu normal bir durum mudur?

O yaşına kadar hayatında eline kız eli değmemiş bir erkek sizce normal midir yoksa bu durum onun bazı sorunları olduğunu mu gösterir?

Güncellemeler
1 yıl
38 yaşına kadar hayatında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek düşünün. sizce bu durum normal midir yoksa o erkeğin bazı sorunları olduğunu mu gösterir?
Güncellemeler
1 yıl
Gelsin yanıtlar KS canlar? ✌️
38 yaşında ve hayatında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek sizce sorunlu mudur yoksa bu normal bir durum mudur?
Cevapla