38 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz bu yaştaki bir erkek için sizce bu durum normal mi?

Yaşı 37-38 e gelmiş ancak henüz hiç bir kızın elini tutmamış öpüşmemis hatta buluşmamis bir erkek düşünün sizce bu durum o yaştaki bir erkek için normal mi?

Güncellemeler
1 yıl
Bu Erkek aynı zamanda b. a. k. i. r yani hiç bir deneyimi de olmamış...
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
38 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz bu yaştaki bir erkek için sizce bu durum normal mi?
Cevapla