Bı sevgilim olmadı uzun zamandır kız arkadaşım bile yok böyle bi durumda nasıl sakin kalabilirim?

Sürekli sanaldan beğendiğim kızlara yazıyorum yaptığım şeyi doğru bulmamaya başladım dışarı çıksam takilicagim bı ortamım bile yok kütüphane dışında orada da hiç arkadaşım yok kendimi sap gibi hissediyorum artık ben keşfedilmeye değer bir canlı değilmişim gibi hissediyorum kimse merak etmiyor gelip tanışmak da istemiyor nasıl olacak bu iş bilmiyorum sadece kızları düşünmeden hayata işime gücüme kaldığım yerden devam etmek istiyorum duygusal olmadan mantıklı düşünerek yaşamak istiyorum ama olmuyor yapamıyorum sürekli efkarlaniyorum sürekli efkarlı müzikler dinliyorum sürekli bı seyler içesim geliyor sürekli kendimi boslukta hissediyorum kimse beni görmüyor yok sayiyor gibi hissediyorum ben artık gerçekten çok yoruldum yaşamak zor geliyor bildiğiniz artık hayatta kalmak zor geliyor çünkü bu duygularla baş edemiyorum bu duygular beni mahvetti insanların umrunda olmama düşüncesi özellikle peki sevgisiz ilgisiz nasıl yaşicaz lütfen aydınlatır mısınız rica ediyorum bugün her detayıyla bu konuya bı nokta koymak istiyorum bir daha düşünmemek icin ama mantıkli bı yol bulmam gerek
Bı sevgilim olmadı uzun zamandır kız arkadaşım bile yok böyle bi durumda nasıl sakin kalabilirim?
Cevapla