1 aydir sevgilim yok mutsuzum uzgunum stresliyim ne yapabilirim?

Arkadaslar ben normalde en fazla 1 hafta falan sevgilim olmadan kalmış biriyim hep sevgilim olmuştur hatta tek bir tane sevgilim olunca üzülen biriydim o bir hafta da da arkadaslarim oha sen nasi q hafta manitamız kalıyorsun felan demişti yani o derece ama q aydır sapım siz düşünün normalde 4,5 sevgilim birden olur yani 8,9 tane adamı bir arada götürmüş kişiyim her neyse bunun dışında sıkıntılarım da var yarin sınavım var ve hiç hazır değilim vs vs kendimi kotu hissediyorum herkesi güldürüp eğlendirir ortam kurup gece hıçkırarak ağlıyorum trol falan degil ne yapmalıyım falan

1 aydir sevgilim yok mutsuzum uzgunum stresliyim ne yapabilirim?
Cevapla