Zorla evlendiğim kocamla birlkte oldum ve ona iyisin ama yaşlısın dedim o geceden beri kendini kötü hissediyor. Ne yapıcam?

Balkonda hem gözleri dolmuş ağlıyor hem de sigara yakmıştı kendimi kötü hissettim.
Nasıl gönlünü alırım.
Zorla evlenmiş olsak da ona böyle davranmaya hakkım yoktu.
Ne yapacam?
Zorla evlendiğim kocamla birlkte oldum ve ona iyisin ama yaşlısın dedim o geceden beri kendini kötü hissediyor. Ne yapıcam?
Cevapla