Kocam eskisi gibi kendine bakmıyorsun dedi sinirlenmekte haksız mıyım?

Herkese merhaba. 4 yıllık evliyim. Sabah eşimle öyle konuşurken konu bakıma geldi. Bana sen eskisi gibi bakımlı değilsin dedi ne olarak dedim eskiden falan tırnakların çok güzel ojeli olurdu evde asla pijama ile gezmezdin saçların hep açık ve taranmış olurdu şimdi evde göbeği açık dar taytlar giyerdin çoçuklar olduktan sonra daha az bakımlısın dedi iki çocuğu sen doğur bakalım sende bakım kalıyor mu dedim sizce

Kocam eskisi gibi kendine bakmıyorsun dedi sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla