Sevgilim çok çalışıyor bir sürü sorunları var ve yakınını kayıp etti. Sıra bir türlü bana gelmiyor. Bu normal mı? Ne yapmalıyım?

maalesef defalarca üstüne gittim sen beni anlamaya bile çalışmıyorsun dedi. Buda üzdü 😔

Sevgilim çok çalışıyor bir sürü sorunları var ve yakınını kayıp etti. Sıra bir türlü bana gelmiyor. Bu normal mı? Ne yapmalıyım?
Cevapla