Ilgisi azalan sevgilimle ne yapacağımı bilmiyorum, ne yalmam gerek?

Yardımınıza ihtiyacım var. 8 aylık bir ilişkim var, yaşça benden hayli büyük kendisi, eski eşleri, çocukları, annesi babası abisi var, emekli ama çalıştığı bir işi daha var, kısaca çok yoğun. Ama ilişkinin başlarında hiç öyle değildi tabi ki, hatta ona baglanmamda en büyük neden buydu. Çünkü durmadan arıyor, soruyor, ilgileniyor, ben dönmezsem merak ediyordu. Ama son 1 aydır hersey tersine döndü. Kendine delice aşık attı beni , bunun farkında ve gün içinde çok az dönüyor. Zaten işlerimiz nedeniyle çok sık görüşemiyoruz ve artık bu durum çok canımı sıkmaya başladı. Kendimi aldatılmış hissediyorum :( birkaç kez söyledim bunu son günlerde ama hep isim var, çok yoğunum diyor. Hatta ayrılmak mı istiyorsun diye sordum, saçmalama seni seviyorum ben ne ayrılması, sen beni bırakırsın diye korkuyorum diyor. Beni iki arada bir derede bıraktı. Onu gerçekten çok seviyorum, üzmek istemiyorum ama ben de üzülmek istemiyorum. Ne söylemeliyim?

Ilgisi azalan sevgilimle ne yapacağımı bilmiyorum, ne yalmam gerek?
Cevapla