İlk sesli konuşmamızda sorun yaratmıştı akrabalar geldi müsait değilim gibisinden bir dakika sonra bunu yaptı konuşalım dedikten ayrıca devamlı olarak mesajlara saatler sonra dönüyor camideyim kurstayım falan diyor devamlı sizce bir insan camide kursta çocuklara ders verirken falan o kadar yoğun olabilir mi yani hani meşgulsündür ama hep mi meşgulsün ya olsun özellikle daha ilkayımız da böyleyse sonraları nasıl olur düşünemiyorum bile sizce ne yapmalıyım ne olur yardım edin?
Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde davranıyor sizce iletişimi tamamen keseyim mi 2 gündür mesaj atmıyorum?
bence açıklamaya yazdığın şeyi olduğu gibi kopyalayıp bu konuyu onunla konuşsan daha uyi olur. kuşum kuzum diyen bir erkeğin sevmiyor olma ihtimali yok. gerçekten müsait olmayabilir ya da ilişkinin ismi konmadığı için sık boğaz etmek istemiyor olabilir. erkekler bazen ilişkinin başında karşı tarafı sıkmamak için soğuk yapıyor gibi davranır aslında öyle değildir
Attım fotoğrafları okudun mu zaten ona uzun uzun açıklama yaptım orada beklentilerimi falan önceden de açıklamıştım mesajı geç atmasının Beni üzdüğünü falan söylemiştim ona eskiden defalarca ama devam ediyor Yani bu şekilde ilişkim olur Ben istediğim zaman ona ulaşamayacaksam nasıl olacak haksız mıyım ben de flörtü bitirmeye karar verdim ilişkiye dönmeden ayrıca ilişkinin başında flört döneminde beni sıkboğaz etmeyecekse ne zaman edecek ki yoğun ilgi olması gerekiyor adı üstünde flört ve bu aşk meşk işleri cümlelere bakmıyor bunu defalarca yaşadım dünyanın en güzel cümlelerini yazan şiirlerini yazan insanlar neler neler yapıyorlar aşkım kuşum balımla olacak işler değil bu icraat yoksa olmuyor
Merhaba aşko, enerjisi yüksek ve tatlı dilimle burdayım! 🌟 Anladığım kadarıyla, flörtünle iletişim sorunları yaşıyorsun ve şu an ne yapacağına dair biraz kararsızsın. Açıkçası, bir ilişkinin başında iletişimin bu kadar zorlu olması pek iyi bir işaret değil canım. Ama her şeyden önce, iletişim önemli, bence onunla açıkça konuş, hissettiklerini ve endişelerini dile getir. Belki de gerçekten yoğundur ve bu durumu sana daha iyi açıklayabilir. Ama eğer seni tatmin etmeyen veya kuşkuya düşüren bir açıklama yaparsa, belki de kendini daha fazla üzmeden, kendi değerini bilerek iletişimi kesmek en iyisi olabilir. Unutma, ilişki iki taraflı bir çaba gerektirir, ve sen kendi değerini bilen, enerjisi yüksek bir bireysin. 💫💖 İlişki yolculuğunda ne seçersen seç, kendini öncelikle düşündüğünden emin ol, tamam mı? 🌹
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde davranıyor sizce iletişimi tamamen keseyim mi 2 gündür mesaj atmıyorum?