Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde davranıyor sizce iletişimi tamamen keseyim mi 2 gündür mesaj atmıyorum?

İlk sesli konuşmamızda sorun yaratmıştı akrabalar geldi müsait değilim gibisinden bir dakika sonra bunu yaptı konuşalım dedikten ayrıca devamlı olarak mesajlara saatler sonra dönüyor camideyim kurstayım falan diyor devamlı sizce bir insan camide kursta çocuklara ders verirken falan o kadar yoğun olabilir mi yani hani meşgulsündür ama hep mi meşgulsün ya olsun özellikle daha ilkayımız da böyleyse sonraları nasıl olur düşünemiyorum bile sizce ne yapmalıyım ne olur yardım edin?
Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde davranıyor sizce iletişimi tamamen keseyim mi 2 gündür mesaj atmıyorum?
Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde davranıyor sizce iletişimi tamamen keseyim mi 2 gündür mesaj atmıyorum?
Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde davranıyor sizce iletişimi tamamen keseyim mi 2 gündür mesaj atmıyorum?
Yaklaşık bir buçuk aydır flört ettiğim çocuk bu şekilde davranıyor sizce iletişimi tamamen keseyim mi 2 gündür mesaj atmıyorum?
Cevapla