Bi çocuk var nenladar ters yapsamda aylardır bana mesaj atmaktan vazgeçmiyor?

ona sürekli sadece arkadaş olabileceğimizi söylüyorum alttan alıyorum ama sürekli benimle flört etmeye çalışıyor birde bu ilkten benim kız arkdaşımla 1 hafta sevgili oldular o yüzden doğru olmaz diye reddediyorum. kız arkadaşımla çok samimi değiliz ama yinede kendimi bu duruma sokmak istemem illaki kız kırılır. acaba çocuk sürekli onu reddedyprum diye beni takıntı mı yaptı kaba konuşuyorum olmuyo 1 ay geçiyo tekrar yazıyor engelleyecek kadar da abartmak istemiyorum cidden seviyor mu yoksa erkekler ulaşılmaz görüp takıntı mı yapıyor merak ediyorum

düşünceleriniz ne

Bi çocuk var nenladar ters yapsamda aylardır bana mesaj atmaktan vazgeçmiyor?
Cevapla