Erkek arkadaşım aşırı ilgisiz ve mesajlarıma geç dönüyor, bu ilişkiyi bitirmeli miyim?

erkek arkadaşımla 1 yıldan fazladır beraberiz başta isteyen de oydu sanırım benim perişan olmam la bitecek :) mesaj atar cevaba bakmaz saatler sonra döner ya da dönmez görüldü atar. hala ne bekliyorsun diyeceksiniz bende bilmiyorum bitirmekle bitirmemek arasında kaldım. Dile getirdiğimde hiç alakası yok diyor. Geri adım attığımda sessiz kaldığımda da ilgileniyor karşılık verince tekrar geri o çekiliyo. ilk o yazsın diye bir düşüncem yok hiç olmadı bende atarım o kısmı düşünmem ama uzun bir süredir tek başıma çabaladığımı fark ettim durduğum an günlerce sessiz kalabiliyor yazarsam cevap geliyor ama çok geç. Nasıl olduğumu soruyor cevabı merak edip bakmıyor aklım kalbim karışık akıl verin lütfen. Ben kim olursa olsun mesajı aramayı gördüysem bakarım arkadaşımı dahi bekletmemişimdir. Ne zaman görüşecek olsak müsaittim. Görüşmek istediğim kişiye müsaitken değilim demek yalan oluyor ki ben ona hiç yalan söylemedim numara yapmadım. İstediğimizi belli edince mi böyle oluyor. İçinden çıkamıyorum.

Erkek arkadaşım aşırı ilgisiz ve mesajlarıma geç dönüyor, bu ilişkiyi bitirmeli miyim?
Cevapla