Yeni konuştuğum biri var. Çocuk sürekli yazıp duruyor. İlginenmem gereken şeyler var ama her an yazması normal mi?

Daha 2-3 gün oldu tanışalı. Başka şehirde gördü hatta çok bile durmadım orada o kadar az gördü. Sürekli yazıyor, tamam konuşuyoruz ama işim olduğu veya meşgul olduğum zamanlar var. Birde 7/24 biriyle yazışamam ki sürekli. Ama anlamıyor yazmaya devam ediyor. Napıcam bilmiyorum.

Yeni konuştuğum biri var. Çocuk sürekli yazıp duruyor. İlginenmem gereken şeyler var ama her an yazması normal mi?
Cevapla