Arkadaşlar erkek arkadaşım sevgili yaptı diye engelledi beni hicbisey söylemeden bende başka hesaptan yazdım?

Neden engelledin diye oda kız arkadaşım istemiyor dedi ama bu sürekli engelleyip engeli kaldırıp hicbisey olmamış gibi yazan biri yazdım naoiyon dedim iyi oturuyorum falan dedi konuştu normal kız arkadaşım istemiyor dedi konuşmamızı sizce bana geri yazar mı düşünceniz ne?
Arkadaşlar erkek arkadaşım sevgili yaptı diye engelledi beni hicbisey söylemeden bende başka hesaptan yazdım?
Cevapla