Erkek arkadaşım bi Anda iletişimi kesti benden ben naptim ona?

4 aydır ilişkimiz oldu kendisi tir şoförü sanaldan tanıştık iki kez bulustuk ikinci buluşmamızda ben ailemi karşıma alıp 1 gece eve gelmedim şehir dışında tirda onunla kaldım bi sefer daha görüşmek istedi ben kabul etmedim çünkü şehir dışına çıkarıyor beni bunu dedikten sonra bu adam tamamen değişti aşırı ilgisiz oldu bitti de demiyor aramıyor da numaramı da silmiyor babasıyla define işlerine girmişler bana böyle söyledi sizce napmam Gerek Ghostlandim adeta
Erkek arkadaşım bi Anda iletişimi kesti benden ben naptim ona?
Cevapla