Arkadaşlar birkaç gündür çevrim içi oluyordu saatlerce yazmıyordu. Tam konuşuyoruz aniden yatcam ben diyordu instada aktif oluyordu. Ben de rahatsız oldum söyledim yazma bana yazma dedi ben de bu gidişle bidaha hiç yazmıcam dedim direkt engelledi hiç açıklama yapmadan gerçekten çok üzüldüm sizce de aldatıyor muydu bence yüzde yüz aldatıyordu bu kadar çabuk vazgeçtiğine göre :(
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Seni sevmemis ki hiç? Neden üzülüyorsun! Seven biri olsa boyle mi davranirdi sence
Ben de öyle düşünüyorum
Ama canım yanıyor
Kac ay ya da yıl ciktiniz
1 yıl
Zamana birak , en iyisi bu senin için.. oyle yazayım edeyim vs deme sakın. kendini küçük düşünürsün.. ya seni sevmemiş ya da iste başka birini buldu senden ayrıldı... boyle daha iyi oldu.. düşünsene nişanlı ya da evliyken seni aldattigini? Bence çok şanslısın ki seni sevmeyen birinden ayrildin... biraz zamana ihtiyacın var bol bol gez dolaş bu aşamada... neden boyle bilmiş ukala ukala konusuyorum dersen benzer olay hatta daha kötüsü geldi basima
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için şu an pek gezip dolaşmam mümkün değil ama kendime odaklanıcam egzersiz iş güç kimseyle ilgilenmicem bugün biraz rahat geçirdim bol bol ağladım çünkü bu duyguyu üzerimden atmaya ihtiyacım var. Umarım atlatabilirim her şey için sağ olun
Sana boyle yapandan hic bisi demeden uzaklasman en guzel hareket olacaktir emin ol
O engelledi bide mala bak ya
yakalanmaktan korkmustur kaçmak en kolayı onun için
Demi ben de öyle düşünüyorum
öyle zaten insan sevgilisine bunu neden yapar yoksa
Bide öyle bi engellemiş ki yedek hesaplarıma kadar sayfam vardı onu bile
oha yani ne bk yedi kimbilir
boş ver uzak dur
Evet
Sevmiyordur
Kesinlikle
250 gram bulmuştur
Başkası var