
Evet arkadaşlar kısaca eğlenceli olana mı yoksa yakışıklı olana mı gider gönlünüz?

Evet arkadaşlar kısaca eğlenceli olana mı yoksa yakışıklı olana mı gider gönlünüz?
Erkekte yakışıklılığa bakmıyorum... Nasıl göründüğü değil önemli olan benim ona nasıl baktığım... Zeka ve eğlenceli olmasına bakıyorum... Zeka beni fazlasıyla etkiliyor...
Ve seversem gözümde tek yakışıklı o oluyor zaten :d
Sessiz sakin mıymıntı tiplere hiç katlanamıyorum, çok sıkılıyorum... Ve zaten öyle biriyle çok zıt ve uyumsuz oluyorum. başlamadan bitiyor yani jfjfj
Yüzü güzele 40 günde doyulurmuş😄sonrası nolacadı😅
Gönlü güzel lazım bize 😂
Ohooo sende kıvırdın egemen
Hemen
Bir ara söyle sen 😂
Eğlenceli olsun espiri anlayışımız birbirine uysun
Cevap
3Cevap
Ben sevdiğim kadının güzelliğine bakmam. benim için kişiliği eğlenceli olması ön planda olur her zaman
Hiçbiri önemli değil hayatımdan insanlara olan aşkı sıfırladım böyle rahatım.
Haklısın dertsiz kafam 😇
Eğlenceli orta yakışıklılıkta birisi. Esprili erkeği çok severim. Tipi ortalama olsunda istiyorum
Sana hepsinden bir karışık veririz 😇
Gonlum kimseye gitmesin isterim bir kac yilligina elimde olsa.
Tipin cok iyi olmasindan ziyade kisiligimiz uyussun isterdim. Sessizligimizde bile anlasabilmek cok sey ifade ediyor.
Eğlenceli ama orta yakışıklılıkta birisi yani karakteri önemli.
Sakin olması daha makul
Tabikide konuskan ve eglenceli biri 😅😅
Seksi vahşi tay gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?