Eğlenceli ama orta güzellikte/yakışıklılıkta biri mi yoksa çok güzel/yakışıklı ama sakin sessiz birini mi istersiniz?

Eğlenceli ama orta güzellikte/yakışıklılıkta biri mi yoksa çok güzel/yakışıklı ama sakin sessiz birini mi istersiniz?

Evet arkadaşlar kısaca eğlenceli olana mı yoksa yakışıklı olana mı gider gönlünüz?

Eğlenceli ama orta güzellikte/yakışıklılıkta biri mi yoksa çok güzel/yakışıklı ama sakin sessiz birini mi istersiniz?
Cevapla