
- Ne var biliyor musun? + Neymiş? - Bazen sabahları uyanmak istememin tek nedeni sen oluyorsun Clarck.
#sendenönceben.
#inci

- Ne var biliyor musun? + Neymiş? - Bazen sabahları uyanmak istememin tek nedeni sen oluyorsun Clarck.
#sendenönceben.
#inci
Eğlenceli sempatik konuskan tatlı dilli olsun isterim tabi ki dışarıya karşı da cıvıl cıvıl olsun isterim ancak pekte değil insanlar yapılan samimiyeti suistimal etmeye çok açık kötü ve art niyetliler o sebepten hayat enerjisini alsınlar istemem dışa kapalı içe cıvıl cıvıl olsun en iyisi 😅😅
Çoğunlukta Eğlenceli ve sempatik olsun.
Bir köşede oturmuş NPC gibi takılan birini istemem.
Ben zaten enerji dolu, pozitif biriyim. Benim gibi biri ya da buna yakın birini isterim.
Daha önceden hayatıma sessiz sakin kişiler girdi hem arkadaş hem sevgili ama ne kadar uğraşsam da hayattan pek zevk alamadılar benim gibi. Karakter yapıları öyle, yapacak bir şey yok. Suçlayamam zaten.
Kendi suçları değil sonuçta.
Eğlenceli pozitif cıvıl cıvıl güzel kadın ve zengin kadın
Zengin kadin dedin ya orada bi güldüm 😀
Zeki ve karakterli kadın :)))
Cevap
63Cevap
Tabii ki eğlenceli sempatik kadın. Sevgilimle toplantı mı yapacağız da sessiz sakin kadın sevelim. Beraber deliremeyeceksek güzelliğini biblo niyetine mi seyredeceğiz? Taş gibi hatun derken kastımız bu değil 😂
Enerjik, bıcır bıcır ve dişil enerjisi yüksek. Çok mu istedim 😂
Çok geldi gardaşim düşür biraz😀
Aman ya bi böyle insan yok zaten 😂
Bu emmayı severdim ben ne ol uç lan buna eşeğe benzemiş
Hayir ya hâlâ tatlı
Sessiz sakin oturmasını kalkmasını konuşmasını bilsin.
Ben sessiz sakin nasil olunur blmiyorum kaybettim o zaman😀
Oturmasını kalkmasını biliyor musun. Başkalarının yanında dikkat et yeterli.
Sanki 5 yasindayim😀
Ooo ben neler gördüm neler.
Net olmayan, her an gidecek gibi olana meyil goruyorum.
Cevap alakasiz oldu guncellemis olayim, eglenceli diyen cogunluktadir.
Olsun 🌸
🌱
Cıvıl cıvıl kadını alıp cıvıltısını söndürebilmek isterler. Söndüremediklerinin de arkasından konuşurlar, ERKEKLER.
Her şey yerine göre güzel ya.. hep sessiz sakin olmaz hep de enerjik eğlenceli olmaz ikiside sıkar bir yerden sonra
Eğlenceli, sempatik severler beğenirler cazip gelir ama sessiz sakini hayatında isterler işlerine öyle geldiği için :)
Eğlenceli sempatik olabilir tabiki ama patavatsız ağzına geleni söyleyen ve içten pazarlıklı kadın istemeyiz.
Benim istediğim belli zaten.. dünya tatlısı şirin sinirlenince epey kızgın
Erkeğin ne istediği hiç belli olmaz.. ikisinden de olmalı
Sevmeyi bilen her kadın sempatiktir bence rümeysa nur
Eğlenceli birini tercih ederim, eğer eğlenemiyorsak çok sıkıcı olmaz mı?
yerine göre sempatik yerine göre eğlenceli yerine göre sessiz
Erkeğe göre değişir. Ben eğlenceli, deli dolu , tutkulu kadınlardan hoşlanırım.
2 türlü de olabilir ama çekinmemesi, yabancı olmaması gerek. Biz samimiyet ararız.
Toplum içinde ağırbaşlı
Baş başa kalınca cilveli olmalı
Ortamına göre eğlenceli toplumda ağır başlı olması mükemmel olurdu
Önce eğlenceli sempatik, sonra sessiz sakin en güzeli ortaya karışık bizimkide kafa yani 🙄
Dışarıya sessiz sakin. Kendisine her şey olan kadını isterler 😄
Erkeklerin değil erkeğimin nasıl birini istediği daha mühim
Dışarıda sessiz sakin, ama benimle eğlenceli, bana sempatik olsun. 🥲🥲
sessiz sakin her işi yapan ama o işe gelince uzman yaramaz biri
Eğlenceli sempatik severler. Drama sevmezler diye düşünüyorum.
Eğlenceli kadın insanın enerjisini yükseltir. Her zaman tercih sebebidir.
Eğlenceli sempatik ve ayrıca sadık bir kadın isterim ben.
Çok konuşmayan sempatik
Erkeğin öylesi ideal evet
@Alieñ9 sadece erkek düşmanlığı işte djfjjff
hem sempatik eğlenceli sessiz sakinim ama hiç sevilmedim bence erkekler yırtık kız seviyorlar yüzünde bin ton makyaj havalı umursamaz vs vs
Bütün kadınlar kaslı zengin ve uzun boylu erkek ister gerisi hikayedir. Erkeğin ne istediğinin bir önemi yoktur.
o r ospu olan cazgır erkekleri kopek eden kadınlardan
Erkekler sessiz sakin kadın istemez eğlenceli sempatik anlayışlı kadın isterler sonra onu deli ederler ve sessiz sakin olmasını dilerler ve sonrasında başka bir eğlenceli kadına giderler
Yorumlarda gördüğün gibi kişisine göre değişir. Benim için enerjik, kıpır kıpır, sempatik, içi içine sığmayan kızlar.
Bence eğlenceli ve sempatik olan rahat olan çünkü erkekler darlanmayı bunaltılmayı yanlarında emanet gibi bulundurmayı sevmezler
Bu dünyada sessiz sakin kadın var mı ki🤔
Yok😀ama olmasın
Erkekler istediği zaman susturabildiği eğlenceli kadınlari sever. Günümüzde bu pek de mümkün değil
Eğlenceli ve olumlu pozitif insanları çekici buluyorlar.
Güvenebileceğim seven sadık anlayışlı vicdanlı ahlaklı Allah korkusu olan
Eğlenceli sempatik kadın
Sessiz sakinde olmaz neşeli iyidir
Yerine göre davranabilen kadın candır.
Ben daha çok eğlenceli seviyorum
Yatakta zevkli eğlenceli bir kadın
Benim eğlenceli sempatik
sessiz ama yatakta eğlenceli
Eğlenceli tabiki
Sessiz sakin sevsem evde bitki yetiştiririm 😂
Cıvık insanları sevmezler orası kesin..
Hep sakin olmak sıkıcı 😂
Eğlenceli sempatik kadin
Kolay kontrol edebilecekleri
Her erkeğin istediği kendine özgüdür herhalde.
Yeri gelince sessiz yeri gelince eğlenceli...
Sessiz biri beni sıkabilir
Saf ve ayakta uyutabildikleri bir kadın 😀
Eğlenceli sempatik
Bazen onlar da bilmiyor ne istediğini…
Bence onlarda ne istediğini bilmiyor nihahahh
Kisiden kisiye degisir
Eğlenceli istiyorlardır diye düşünüyorum
Eğlenceli sempatik kadın daha makbuldür.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?