
Uzun bir zaman sonra eski sevgiliniz gelse veya arayıp dese ki senden iyisini bulamadım. Bu söze tepkiniz ne olurdu?

Uzun bir zaman sonra eski sevgiliniz gelse veya arayıp dese ki senden iyisini bulamadım. Bu söze tepkiniz ne olurdu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bu senin sorunun o zaman aramaya devam derim.. benden medet ummasın..
Noldu cerrağım 😇😬
@melekuskl 😂😂😂😂😂😂
Biliyorum ve güle güle derim.
benden iyisini bulabileceğini düşünmen bile saçmalıktı zaten.. bulamayacağını biliyorduk ikimizde, derdim..
Zaten bulamayacağını bilerek gitmiştin derim😅
Ben senden daha iyi birisini bulup morlar içinde gönderirdim
Anam vala deli bu 😂
😄😄
Eski sevgilim olsun bakarız 😂😂😂
Hahaha eskitemedin bi 😂
Ne bileyim 😂😂
Allah korusun bi tanede sabit kalalım hep
😌😌😌
Onun adına üzüldüğümü söylerim. Umarım bir gün bulursun derim.
Her zaman benden iyisi vardır. Şimdi aramaya devam et.
Seni bir daha Sevmek mi?
Çıkmaz sokak olsan tünel kazarım.
Derim
Hahaha yarıldım kız 😂
Görseli ekran alayım lazım olur djdjdk
İhtiyaç anında kullanınız 😂😂
At gibi gidenler it gibi pişman 😎 jxnxj
Hahahah güzel söz bak 😇
Kötüyle işimiz yok djsbsj
İyiler seni bulsun 😇
Diğer türlü mevzu çıkabilir djdndj
Tabii sizide efendim😌
Teşekkür ederim soruna gerek yok 😂😂
Benden bir taneydi derim😂
Öyledir tabi 😇
Bir şey demem. Gülümser geçerim, umursamam :)
Senden beklediğim yanıt 😇
Zaten biliyorum derdim ahahshahs
Özgüvene hele 😇
Benden iyisini zaten bulamazlar , en iyisi bendim
Napcaz senin bu mük durumunu 😂
🖕🏻bu emoji ona yeter
Bi s. Git olurdu muhtemelen
tabi bulamazsın derim 😅😅
Benim için bir şey ifade etmez.
İyi napim? Derim
Olmaz artik
defolll
Mutlu olurum
At gibi giden it gibi gelir?