Sana “senden iyisini bulamadım” derse, ona ne söylersin? 😅

Sana “senden iyisini bulamadım” derse, ona ne söylersin? 😅

Senden de daha iyileri varmış iyi ki gitmişsin reis derim 😎
efso cevap 😎
Tesekkur ederim🌸
🌸
Ben buldum derim 💆
çok iyi cevap ya 🤣 sjsj
recaaa 🤣✌🏻
Cevap
4Cevap
Biliyorum ama aramaya devam et derim.
Bunu yeni mi fark ettin derim..
Demişliğim de var..
Ama muhatap dahi olmam. Olmadım da..
ben buldum der İzmir marşıyla soldan soldan gönderirim
Dalga geçiyordur ya da şaka yapıyordur bakmaya tahmülüm yok
Valla cevap vermem, iyi ki de gitmiş😅
Önce bi hatırlamaya çalışırdım sanırım.
Daha yeni mi anladın der yol veririm 😎
Biliyorum derim
biraz daha ara derdim
Artık hiçbişey eskisi gibi olmaz
Kötülerine bak o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar