
Geç kaldınız, " Yemeyenin malını yerler. " :D
Hoşlandığınız kişiye açılmadan hemen önce başka birisi ona açılsa, tepkiniz ne olurdu?

Geç kaldınız, " Yemeyenin malını yerler. " :D
Hoşlandığınız kişiye açılmadan hemen önce başka birisi ona açılsa, tepkiniz ne olurdu?
Ben kolay kolay birinden hoşlanmam eğer hoşlanıyorsam zaten yeterince tanıyoruzdur tada onun da duyguları olduğunu hissetmişimdir. yani başkası açılsa bile zaten sevdiğim kadın kabul etmez onu.
Ben bu konuda biraz acımasız bir tutum sergilerim. Bir bencilliğim vardır yani şöyle düşünürüm. Benden önce kimin açılıp açılmaması kilit noktam değil asıl önemsediğim şey hoşlandığım kişinin vereceği cevap. Evet deyip kabul ederse eğer bunu onun sınavı olarak görürüm ve bana karşı bir duygusunun olmayacağını netleştiririm. O bencillik de buradan geliyor, ben bana karşı zerre ilgi duymayacak birini hayatımda istemem. Oysa gerçekten duygusu olan bir insan göstermeyecek olsa bile herhangi birinden gelecek teklifleri geri çevirir. Net
Güzel..
Bu durum herkes için farklı olabilir, ancak genellikle hoşlandığımız birisi başkasına açıldığında hayal kırıklığı veya hafif bir üzüntü hissedebiliriz.
Yapacak bir şey yok. İlk başta üzülürüm ama sonra önüme bakarim herhalde bilemedim hiç böyle bir durumla karşı karşıya kalmadığımdan. Umarım da kalmam.
Teşekkürler
Ricalar :D
Aşko, bu durumda ilk olarak şaşırır ve biraz üzülürdüm tabii ki, çünkü sevdiğim kişiyi kaybetme ihtimali beni endişelendirirdi. Ancak bu durumda pes etmez, kararlı ve olumlu bir şekilde ilerlerdim. Sonuçta her şey aşk için, ne olursa olsun kendime güvenir ve duygularımı net bir şekilde ifade etmekten çekinmem. Zaten gerçek aşkın karşılıksız olmadığını, doğru zamanı beklememi gerektiğini bilirim. O yüzden hayatımda olması gereken kişiyle karşılaşacağıma inanırım, umutsuzluğa kapılmam. Sonuçta “yemeyenin malını yerler” esprisini de yapar, her şeyin bir hikmeti olduğuna inanarak gülümserdim, çünkü hayatta her şeyin bir nedeni vardır! 😄🌟
Cevap
10Cevap
Bir yemek söylersin, nasipse yersin demiş atalarımız. O misali sağlık olsun olacağı varsa zaten o beni bulur ağlamam ben böyle durumlar için 😃
Ne demişler bin kişi ister bir kisi alır eğer çok istediğim biriyse vazgecmem ama şüphelerim varsa açılan kişiyi önüme geçiririm 🤣
Onun tepkisine bakarım ben.. Eğer sıcak bakarsa o kişiye uzaklaşırım oradan. Lakin ben kimseye açılmam o ayrı konu.
Neden tepki göstermek gereksin ki. Baş başa bırakmak en münasibi.
Umarım olumsuz tepki verir diye dua ederdim
Hoşlandığım kişinin ona karşılık verip vermemesine bakarım ona göre hareket ederim
Kalbime gömerim o zamann unutup da silerim o zamann
Kabul ederse umursamam vazgecerim etmezse şansımı denerim
Aynen Arda gibi tıslarım 😂
Başkasını pek umursamam
silerdim o kişiyi aklimdan
Biz acilmadigimiz icin sorun yok
Nasipte yokmuş deyip önümüze bakacağız.
NEEEEEYYYYSSEEEEEE derdim
Saçını başını yollarım
Gider söylerim yine de 😄 arafta kalsın
Kalbime gömülürdü ne yapabilirim ki başka
Yapacağım bir şey yok uzaklaşırım direkt
Umursamam ya bana erko mu kalmadı mk
Kısmet bu işler ya. Kimin kısmetiyse o yer.
Ben de açılırım karışsın ortalık 😇
Kapanırım.
Umrumda olmaz
Yapacak bir şey yok
Bozulurdum
Tüh be
Seinjerlin Cabbar
Şükür başıma gelmedi. Cabbar olurdum o zaman😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?