şu an ki sevgilime nasıl açıldığımı söylim. Benim çocukken 2 tane platonik aşkım oldu utancımdan söyleyemedim. Sonra 19 yaşımda şu an ki sevgilime aşık oldum nasıl söylesem diye düşündüm gittim dedim seninle konuşalım mı dedi ki olur. Ya dedim bak ben çocuk gibi içimde bir şey tutmak istemiyorum artık. Sen günlerdir benim içime dert oldun. Oturuşun kalkışın gülüşün falan çok fazla dikkatimi çekti. Ne tepki vereceğini bilmiyorum ama sapık olmadığımı bilicek tanıdın beni bugüne kadar. Seninle bir şeyler yapmak istiyorum bu bi çıkma teklifi aslında akşama kadar zaman veriyorum sana numaramı biliyorsun. Eğer olumlu dersen sevgilimsin. Tamam mı dedim güldü sesli kahkaha attı... Çok iyi yaaa dedi. Benim arkadaşlar da diyor o kız sana bakmaz falan kıza da dedim arkadaşlar böyle diyor. kız o gece bana hiç mesaj atmadı bende dedim kesin olumsuz. Sabah geldi arkadaşların yanında bana dedi aşkım uyanamadım yaa ne sabahtı... Bizim çocuklar ŞOK ! ben ŞOK ! sonra da hala birlikteyiz işte ama eskisi gibi heyecan yok
Aslında hoşlanan kişinin bunu belirtmesi gerekir arada bir iletişim varsa. Ama illa ki hoşlanan kişi bunu belirtmesi gerekmez her iki tarafta eğer samimiyse ve gerçekten arada ki ilişkiyi az çok anlıyorlarsa bunu dile getirmekte bir zarar yok.