Tamamen ruh halime ve onun karakterini gözlemlememle alakalı adım atmayacak kadar gururlu bir kadınsa oturup beklemem ama özgüvenli duygularının peşindeb gidecek cesareti olan bu tip olayları aşmış bir profil sergiliyorsa adım atma sorunu yaşamadan bir şekilde ortada buluşuyor insan yani tamamen karşılıklı izlenimler belirleyici rol üstleniyor bu durumda ama yine de bence duygulardan eminsen beklemeye lüzum yok alacağın tepki ne olursa olsun medeni cesareti gösterip o adımı atmak lazım vereceği cevap ve takındığı tavır zaten karakterini ele verecektir ki her türlü kazançlı çıkan sen olursun
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Açılmam; içimde öylece kalır. Nedeni ise kızların istediği gibi yakışıklı, geniş omuzlu, kaslı, büyük penisli, en az 1.85 boyunda, esmer/kumral gibi özelliklere sahip olmamam. Hiçbir zaman kimsenin beni sevmeyeceğini ve istemeyeceğini biliyorum. Sürekli red yiyip niye kendimi üzüp, kendimi boşa yorayım ki? Zaten hoşlansam bile hoşlandığım kişiyi ona açılarak rahatsız etmek istemem veya bana kötü davranabilirler.
Bir kaç kere bu hamleyi yaptım ama erkekler hep kadınlara yükseldikleri için kendilerine ilgi duyulmasına ve onlara sevindiklerini söylemiş olmak bi taraflarını kaldırıyor kendilerini bb*k sanmaya başlıyolar. O yüzden içinizde tutun
Aklıma düşerse söylerim, kendime saklayamam. Söylemeyeceksem düşünmenin anlamı yok bence. Hissetmek de öyle olsa gerek, o hissi yaşayamayacaksa neden hisseder ki insan.
O açılsın diye beklerim. Ne kadar ilk adımı atan kadına iy gibi bakılsa da teoride iyi gözle falan bakmıyorlar direkt cepte sanıyorlar. O yüzden ilk adımı atmayı düiünmüyorum