Nişanlımla sürekli tartışıyoruz ve hep kendimi suçluyorum sizce haksız mıyım objektif olun?

İlişkimizin dinamiklerini kimseye anlatmadığım için buraya içimi dökeceğim. Belki onaylanmaya ihtiyacım vardır ama tabi siz objektif olun. Sabah kahvaltı yapıyoruz telefondan ekmek tariflerine bakıyordum. Sonra “aşkım ben ekmek yapacağım ama tabi şu an ekmeğimiz var bitince yaparım” dedim. Cümlemin sonunu beklemeden “Ekmeğimiz var görmüyor musun boş boş işlerle uğraşma” dedi dalgavarı bir tonlamayla. Sonra ben de yükseldim “zaten ekmek bitince diyordum cümlemin sonunu beklemedin” diye söylenmeye başladım. Sonra “ takılıyorum sana hiç takılmayacağım bir daha bana alıngan diyorsun ama sen daha çok alıngansın bir daha hiçbir şey söylemeyeceğim” gibi şeyler söyledi. Hep bunu yapıyor şaka yapıyorum takılıyorum sana falan gibi. Bu sadece bugün ki tartışmamız tabi sürekli böyleyiz doldum sanırım biraz

Nişanlımla sürekli tartışıyoruz ve hep kendimi suçluyorum sizce haksız mıyım objektif olun?
Cevapla