Eşim ile sürekli kavga ediyoruz Nerde hata yapıyorum bir türlü anlamıyorum?

Eşim ile iki yıldır evliyim ve evlendiğimiz ilk aydan beri kavga küfür gürültü eksik olmuyor. Düğün günümüzde bile kavga çıktı o günden sonrası hiç güzel ilerlemedim geçim sıkıntısı yaşıyoruz her türlü maddi zorlukları yaşıyoruz ailelerimiz yardım etmiyor ama elim bir an kabul etse ilk kavgamızda adammısın lan sen para bile bulamıyorsun utan kendinden köpek diyerek en hafifini yazdım bu Araf’a sürekli hakaret ediyor ayağım takılıyor o gün bana her türlü küfürlü ediyor aptal canım utanıyorum senden diyor ben dikkat ettikçe anlamıyorum ayağım hep takılıyor bu konuya değinmesinden sonra sürekli olmaya başladı. Yaptığım hatalarda küfür yedikçe o hatayı yapmaya başlıyorum yapmak istemediğim halde ama artık dayanamıyorum. Aynı durum onun başına geldiğinde dikkat et aşkım diyorum ağImı bile açmıyorum ama ben olayı ilk yaşadığım anda yendiğim küfürler yüzünden sürekli başıma geliyor masa kenarına çarpıyorum küfür yiyorum bişey düşürüyorum küfür yiyorum ama kimsemiz de yok boşanmak istiyorum artık ama üzülüyorum onu seviyorum bırakamıyorum güzel şeylere sahip olmak istiyor benimle çok kötü hayatı var ben bir türlü sunamıyorum kendisine o hayatı anlayamıyorum ne yapacağımı da bilemiyorum ona karşı bırakıp gidemiyorum. Çok seviyorum ben işe gireyim diyorum ama yetmiyor ki bu zaman koşullarında o çalışmak istemiyor ve onu da bana atıyor suçlusu ben mişim. Bende öncede öyle bir hayatı yoktu ki iş kadını değil di ve ben zengin de değildim evlenirken konuştuğumuz her konuyu evlendikten sonra bana koz olarak kullanıyor bir şeyi beceremiyorsun diyor aç değiliz açıkta değiliz ama araba ev istediği telefonları ben çalıştığım. Maaşlarla alamam ki ona ne yapacağımı bilmiyorum ama yolun sonu gelmiş gibi hissediyorum çünkü nefes almak istemiyorum onun laflarını duydukça.

Eşim ile sürekli kavga ediyoruz Nerde hata yapıyorum bir türlü anlamıyorum?
Cevapla