Sevgilimle sürekli tartışıyoruz ve üzülen taraf hep benim sizce nerde yanlışım var benim?

Merhaba, arkadaşlar öncelikle beni dinlediğiniz için teşekkür etmek istiyorum, buraya Size danışmak istedigimiz olaya gelirsek Nerdeyse üç senelik sevgilim isürekli kavga ediyoruz sosyal medya yüzünden ne arıyo, ne soruyo zaten bulusmuyoruz ayda bir kere belki iki ayda bir bulusuyoruz onu gectim ilk tanıstıgım insanla bu insan arasında daglar kadar fark var ya bende anlamıyorum neden böyle tamam benimde kıskanclıklarım oluyoonları kabul ediyorum ama napabilirim sizce böyle davranmam normal degilmi hiç bir zaman ben haklı degilim ama sürekli o haklı benim haklı oldugum bir zaman bile Yok ne umursuyo ne bişey napmalıyım sizce soruyorum bendenmi sogudun hayır sacmalama diyo hergün kavga ediyoruz abuk subuk şeylere derdi neki anlamıs degilim yani o yuzden sizden yardım istiyorum.
Sevgilimle sürekli tartışıyoruz ve üzülen taraf hep benim sizce nerde yanlışım var benim?
Cevapla