Nişanlımla nerdeyse hergün kavga ediyoruz. ben anlamıyorum, bütün kızlarmı böyle, yoksa biz anlaşamıyormuyuz? Hiç evlenmesek mi?
Yaptığı şunlar; annesinin cep telefonundan aradı, çaldırıyor sandım, meşgule attım. daha sonra tekrar aradı, neden annemin telefonunu meşgule attın, niye açmadın diye tartışma çıkarttı, büyüttü .
beraber elbise almaya bir magazaya gittik, begendi bir elbise, ne kadar oldugunu sorduk 300 lira ama 240 liraya indirdi magaza sahibi, çok fazlaydı fiyatı, başka yerlere de bakalım, araştıralım dedim çıktık. almayacaktınız da niye buraya geldik, bunların pahalı oldugunu bilmiyormusun, ben başka yere bakmam, onu alcam kesin banane nasıl ödersen öde dedi, surat astı, küstü, tripler yaptı gitti arabay oturdu, babam da yanımızdaydı,
daha başka küçük hataları , hemen büyütüp tartışma çıkarıyor, trip atıyor,surat yapıyor. sonra da özür dilerim bir daha olmayacak, sana trip atmıyacam bir daha, kavga çıkarmıyacam, senden de artık birşey istemeyecem böylece sorun çıkmayacak aramızda diyor
ama hep aynı sorunlar devam ediyor.
ben anlayışlı olmasını, küçücük şeyleri büyütmemesini söylüyorum, bardağın dolu tarafını gör diyorum, ama anlayış ve hoşgörü göstermiyor.
bütün kızlar mı böyle? yokmudur anlayış gösterecek kız, ben bu nişanlımla evlensem bu şekilde evliliğimiz yürümezmi?
Yaptığı şunlar; annesinin cep telefonundan aradı, çaldırıyor sandım, meşgule attım. daha sonra tekrar aradı, neden annemin telefonunu meşgule attın, niye açmadın diye tartışma çıkarttı, büyüttü .
beraber elbise almaya bir magazaya gittik, begendi bir elbise, ne kadar oldugunu sorduk 300 lira ama 240 liraya indirdi magaza sahibi, çok fazlaydı fiyatı, başka yerlere de bakalım, araştıralım dedim çıktık. almayacaktınız da niye buraya geldik, bunların pahalı oldugunu bilmiyormusun, ben başka yere bakmam, onu alcam kesin banane nasıl ödersen öde dedi, surat astı, küstü, tripler yaptı gitti arabay oturdu, babam da yanımızdaydı,
daha başka küçük hataları , hemen büyütüp tartışma çıkarıyor, trip atıyor,surat yapıyor. sonra da özür dilerim bir daha olmayacak, sana trip atmıyacam bir daha, kavga çıkarmıyacam, senden de artık birşey istemeyecem böylece sorun çıkmayacak aramızda diyor
ama hep aynı sorunlar devam ediyor.
ben anlayışlı olmasını, küçücük şeyleri büyütmemesini söylüyorum, bardağın dolu tarafını gör diyorum, ama anlayış ve hoşgörü göstermiyor.
bütün kızlar mı böyle? yokmudur anlayış gösterecek kız, ben bu nişanlımla evlensem bu şekilde evliliğimiz yürümezmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar