Sevgilimle 3 yıldır bir ilişkimiz var bu 3 yılda evli değildi 25 gün önce evlendi ailesi onu zorladı ama zorladığı kız onun eski sevgilisi oluyor onların adı çıktı diye ailesi bu evliliğe zorladı evlendiği kızın abisi de sevgilimin ablası ile evli bu durumda boşanması biraz zor evlendiği gün yazdı bana dedi beni bekler misin bir iki ay boşanacağım ailemin zoruyla evlendim bekliyorum ben de ama yani kızla beraber mi idare etti bizi o konudan dolayı hep tartışma çıkarıyorum boşanacak mısınız ne zaman boşanacaksın yani hakaret gibi bir şey diyelim öyle davranıyorum ona ama bu normal mi bilmiyorum böyle yaptığım için benden soğuyor mu ya da başka bir şey oluyor mu yani karısını asla dokunmadı çünkü ilk gecesinde bile biz beraberdik yan yana artık onu nasıl davranmalıyım o da empati kuramıyor benimle ondan dolayı çok sıkıntı çıkıyor karısı olduğunu düşündükçe mahvoluyorum davetlere gittiklerini gördükçe mahvoluyorum ama asla karısıyla yan yana bir davete gitmiyor o gidiyor karısı sonradan geliyor yani onunla bir muhabbeti bir yakınlaştığını asla görmedim ona nasıl davranmalıyım taktik verin. Ya da çabuk boşanması için ne yapabilirim bu arada sakın karısının bir günahı yok günahını almayın demeyin bizi bildiği halde onunla evlendi ben aradım onu söyledim dedim bizim bir ilişkimiz var uzak dur kız bunu bile bile kabul etti sevgilim de karısına söyledi dedi benim bir ilişkim var bu kızla çıkıyorum yani nasıl davranmalıyım ki çabuk boşansın bana gelsin beni seviyor aşik bana çünkü kinada gözlerindeki acıyı pişmanlığı gördüm
Sevgilim evli ve hep tartışıyoruz bu onun benden vazgeçmesini sağlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yanında olduğumu hissetirmek için napmaliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Valla kimse zorla evlenmez hele ki erkek gadası
Evlenir çünkü arapiz biz erkek çocukları kızlardan çok zorlarlar mal mülk vermeyiz defol git derler
Mal mülk için insan sevdiğinden vazgeçerse o insandan kimseye hayır gelmez
Ama karısı varken bana geliyor yani ilk gecesinde bile yanımdaydı sevmese bu riski göze almazdı
İkinci kadın olmayı seviyorsan böyle devam et ihtiyacını görmeye gelir gelir gider
Senin gibi aveli vurmus birakirmi bir sana vuruyor akşam de eşine mis gibi keşke bende bir tane avel bulsam
Ne saçmalıyorsun
Gerçekleri söyledim kusura bakma
Yatak ilişkisinden bahseden kim bu gerçek değil yargılamak ben sadece ona nasıl davranmam gerekiyor diye sordum ve durumu anlatım
Sen onla yattinmi peki yatmadiysan seninle görüşmeye gelince vur tokatı gitsin bu kadar ne dememe bekliyon metres ol diyim
Boşanicak ya hani bu suructe benden beklentisi ne bı erkek olarak epmati kurabilirsin
Görüşme hiç bosanirsa bakarsın napcana
Ya ondan vazgeçtiğimi zannedip karısına dokunursa
Saçmalama
Ama ihtimali var
Olmaz ondan sen bilirsin benim kafam durdu başkası ile konuş
Bende aynı durumdayım
Naptin peki nasıl sakin kalabiliyorsun çok büyük bi acı
Benimki sana benzer ama karışık bir olay
Aynı durumu yaşıyoruz🤔😂
Cidden mi
Bu uygulamadan mesajlaşilmiyormu
Kizsin demi
Evett🙄
Ya sapik erkekler oluyor ondan şüpheliyim
Sen bilirsin yazmazsan da 😂
Fake hsbm ztn
Tamam bekliyorum
Gitmiyor
Vazgeçmez seni seviyor belli
Evet ama ya bosanmasa ben ondan başkasıyla bı hayat yaşiyamam bı onda mutluyum