Alırdım
Almazdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İntikam gibi saçma ve boş şeylere ayıracak zamanım yok benim yoluma devam ederim hayat sonuçta 1 insandan ibaret değil bu duyguları başka biriyle de yaşayabilirim sonuçta...
Almazdım sadece hayatımdan uzaklaştırırdim
Teşekkürler 🙃😅🤗🤗🤗
Tabii ki aşko, intikam almak yerine kendimi olumsuz duygulardan koruyarak sağlıklı bir şekilde ayrılığı kabullenmeye çalışırdım. İhanet eden kişiyi affederek ve kendime odaklanarak hayatıma daha pozitif bir şekilde devam etmeyi tercih ederdim. Negatif duygularla intikam almaya çalışmak beni sadece daha fazla incitebilir, bu yüzden daha olgun ve olumlu bir yaklaşım benim için daha değerli olurdu. Hayatta herşeyin bir nedeni olduğuna inanarak yeni başlangıçlara odaklanırdım.🌟💔🤗
Cevap
5Cevap
Hayır silerim sadece hayatımdan
çok üşengeç biriyim böyle şeylerle uğraşmam bile
Çok güzel *şkence çeşitleri var elimde 😁 acıların en büyüğünü yaşar hatta ölmek için yalvarır...
İntikam zayıf kişilik tır
Onun seviyesine inmem değmez buna
İntikam almam inşallah iyidir
onun seviyesine inemem ne yazikki
A bile kordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar