
Neyse efenim soru mu sorayım.
Sizi aldatan sevgiliniz ya da eşinizden intikam alır mıydınız? Yoksa aman banane naparsa yapsın mı derdiniz?
Dipnot:Allah kimseye yaşatmasın.

Tek çare bu tarz olaylarda birçok suç kaydı olan kişilere susturucu silah ile tam kafadan headshot Katliam ve Soykırım yapması gerekiyor
https://www.youtube.com/embed/vyGC-FQ06hg(Mesela 1,000,000 mermi = 1,000,000 tam kafadan headshot ölü suçlu kişiler)
Aldatma nasıl kalbi kirletiyorsa (aldatan kişinin kalbini) aldatılanın da intikam alma isteği kendi ruhunu kirletir. Bu dünya bence her ikisi için de fazlasıyla kirli. Bırakırım kendi yolunda yürüsün ve beni kaybetmenin acısını yaşayacağı gün, bunu iliklerine kadar hissetsin..
Cevap
61Cevap
İntikam duygusu aslında çok kötü bir şey ama engel olmakta çok zor! Eğer intikam alarak rahatlarsa insan... yapmalı
Aldatılmak kötüdür, zor ve kabul edilemezdir. İnsanın gururunda, duygularında ağır tabribat yaratır, yüreğinin en derinlerinde kapanmaz yaralar açabilir ve bir sonraki ilişkisinde ciddi güven sorunlarına neden olabilir. Sonuçları her ne olursa olsun intikam almayı , aldatanla aynı seviyeye inmeyi, kötülüğe kötülükle karşılık vermeyi kendi adıma uygun bulmuyorum.. intikam adına yapılacak en doğru şey, kişiyi hayatından çıkarmak ve onu asla hatırlamamak olur..
İntikam sorunu cozmez bence anca benı onun gıbı asagılık eder. Aldattıgını bıldıgımı bılmıyorsa en guzelı ona cok ozel suprız yapıp en mutlu oldugu anda kulagına ben seni cok sevdıgımı sanıyordum ama başkasını senden daha çok sevdiğimi fark ettim deyip giderdim bu sekılde ona daha cok yara verecegime eminim 😊
Aynı seviyeye düşmeme değmez öyle bir insan yani aldatılmaya bile laik görmem... yoklugumla terbiye ederim ,,, ister anlasin kıymetimi ister anlamasın,,, gözümden düştükten sonra bunun da bir önemi yok açıkçası...
Aldım ve alırım, hiç kimse hayatımdan bir şey olmamış gibi çıkıp gidemez.
Çok aradın mı bu fotoğrafı? 😂 Evrak üstünde işi bitirirdim. Tek celsede boşanırdım herhalde.
Konuya en uygun buydu. 😄
Cuk oturmuş. 😁
Hayır. Ne gereği var onun seviyesine düşmeye? Bana göre o beni kaybederek en büyük cezayı almış olur. Gittiği kişi benim gibi olamayacağına göre o kaybetti demektir.
O serefsiz se bende şerefsizlik mi yapayim... intikamdan kasit nedir.
Affetmek iyiligin intikamıdır
Aldatıldım fakat bu cinsel bir aldatılma değildi daha çok kullanıldım. Senelerce karşılık beklemeden sevdiğim birinin artık seni sevicem seni sevmeyi öğrenicem demesiyle beraber gelen bir ilişki ve bir hafta süren bir konuşma o bir hafta içerisinde de ayrıldığı sevgilisiyle barışmak için çaba gösterdiği süre. Aldatıldım ama hiç intikam almadım nefret etmedim kim gütmedim her konuda sahip olabilirdim ama yapmadım çünkü iyi kalmak soğuk bir yemekten iyi geldi her zaman.
Almam. Bana gösterdiği için Allah’a teşekkür ederim hatta. Öbürü ne halt yiyosa yesin.
Uğraşmam o kadar kalitesiz bir insan değilim umursamamak daha çok canını yakar.
Hiç böyle şeyleri düşünmem yapan kendine yapar Allah'a hesap verir. Daha iyisini bulursa yapsın🤣🤣
Daha iyisi derken hodri meydan miydi bu.. vayy guvene bak
Heeeaa bende fizigim guzelligim dersin derken sen mahkeme dedin.. sen korkulan versiyonsun valla
Haha anladim ben. Guzelsende zorlu guzelsin sen baya.
Oyle herseye evet demeyen iknasi kolay olmayan. Biraz dedigi dedik misin
Kac yilidr evlisin ki
Meraba. Ordamisi n
Aldattıysa gittiği yerde yine aldatır. İnsan ne yaparsa kendine yapar, uğraşmam.
İhanet kişiyi mahveden bir duygu. Bunu yaşadım. İntikam almadım, ne gerek var. Allah'a havale etmek varken niye intikam almakla uğraşayım 🌺
Aldatmış aramızdaki herşey bitmiş. Intikam bana güzel. bir olay gibi gelmiyor. umursamadan hayata devam etmek daha iyi sanki.
Direk hayatımdan çıkarırım. Ve nasıl bir şerefsz olduğunu tüm çevresine duyururum insan içine çıkamasın diye yeterli bence😏
Tamamen silerdim kendisini ki intikam almaya kalkarsam hala önemsemiş oluruk herhal. Beni de aldatmazsın yani anladın mı? Soru yanlış
Çok değer verdiğim eşim ise herkesi öldürürdüm, yeni tanıştığım sevgili felansa hayatımdan çıkarırdım
İntikam olarak bende mi aldatayım ve aynı karaktersizliği, iğrencliği yapayım? Olmaz öyle şey ondan farkım olmaz ki beya. 😕
Aldatilmak intikam gerektirmez ayrilik gerektirir bana kalirsa. Senin zaten gozden cikarmis bir insan icin kendini düşürmeye ne hacet?
Hayır, almam. Zaten beni kaybetmeyi göze alarak aldatmış, bu saatten sonra ne yapsam pek de umrunda olmaz.
Onun için en güzeli bir daha dönmemek üzere bitirmek.
Almadım ve onu allaha havale ettim şimdi cezasını çekiyor ikiside
Nasıl çekiyorlar merak ettim
İntikam almak beni onla aynı düzeye getirir bu yüzden yokmuş gibi davranırım..
Resmen iş üstünde yakalamış, cinayet sebebi bu 🤣♥️😠
İntikam anlık olmaz. Hiç umulmadık anda tadı çıkar.
Yazık. Değmez. Neyin intikamını alacaksınız yahu...
Resim çok yanlış bir aldı içerinde neden sadece kadının saçı çekilmiş en büyük suç erkeğindir!
İntikam almazdım ama hemen terkederdim ihaneti asla affedemem 😒
Resim süper ama😂Ben o sahnede görsem sevgilimi/eşimi sessizce giderdim. İntikamımı o an değil başka zaman hiç beklemediği bir anda alırdım.
😄😌
Hayatıma Beni Aldatabilecek ya da Eğilimi Olan Birini Dahi Almam. Çünkü İhanetin Bahanesi Yoktur
Bunun adı neden aldatmak. sadakat göstereceğim diye söz verip bunu yerine getirmeyen kişinin eşi için kandırılmış derim. ama kendisine şerefsiz yalancı sahtekar ahlaksız derim. Aynısını da bu yüzden yapmam...
Bana kalırsa en büyük intikam onu sessizce bırakıp gitmek olur muhataba almadan tek cümle kurmadan değerli nefesinizden bir soluk vermeden
Uğraşamam intikam falan. Yoluma bakardım. Yaptıklarım ona intikam gibi gelirse orasını bilemem 😏
Hayır almam. Benim için değerli kişiler için kilimi kıpırdatırım ancak.
Hayır zaman herzaman ondan alır intikamını alıyor da
Tekme tokat doverdim eğer elimde resim video varsa onun rehberinde ki herkese atar sonrada ayrilirdim
Almam Allaha havale ederim. O her şeyi görür. Benim çektiğim acıları rabbim yanına bırakmaz. Kul olanın başına her şey gelir, önemli olan ders çıkarıp çok kolay güvenmemek
Arabası varsa her seferinde tekerleklerinin havasını indirirrrdimm 😂
Her seferinde derken arabayı her gördüğüm yerrdeee..
En doğru intikamım onu bırakıp gitmek.
İntikam almam. Ancak aynı şeyleri yaşamamak için temkinli davranır ayrılmaya kadar giderim.
Karaktersizin seviyesine inemem. Bu kalite sana fazla diyip basarım tekmeyi daha kaliteli bir ilişki başlatırım. Onun günü birlik ilişkisine karşılık
Elbette alırdım ama gidip başka biri ile değil onun bana yaptığı şeyden ne farkım kalır sonra
Almam ya kim ugrasicak:)
Bu nasıl bir bıkkınlıktır 😂😂😂
Uğraşacak vaktim yokki (: arkama bile bakmazdım.
Sevgilim beni aldatamaz anca ihtiyac bir kac kasari kullanir oda hevesi gecince yol verir
Kendi yatağımda üç kızla kendimi bilerek ona bastittirirdim
Eski. sevgilim aldatdi. Hiç bir şey söylemedim ayrıldım. Kendimi. hic bir şey bilmiyormuş gibi yaptım. Sonra tam unutdum derken yazdı şerefsiz
Sevgili olalım falan. Kabul etmedim.
Birkere aldatildm cok seneler once arabasini cizmistim her yerini hemde
Alsam nolcak ne ye yarar. Yine bana sorun.. direkt birakir yol. veririm
İntikam almadım
Rezil ederdim her yerde ya
Rabbim'e havale ederim.
Onun adaleti şaşmaz.
Silerim, kendi pisliğinde boğulsun.
Aldım boşadım daha fazlası olamaz sanırım
İntikam bana göre değil
Onun seviyesizliğine düşemem
Almazdım hatayı kendimde arardım
Hiç kimseyle uğraşamam yüzüne tükürür çıkarım
İntikam bana en uzak duygu.
Evet başkasını bulup onunla sevişirdin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?