Aşık olayım diye konuşuyorum ama sonuç hep aynı. Sizde de böyle mi?

Hayatımda güzel bişey olsun sevip seviliyim diye birileriyle tanışıyorum ama sonuç hep hüsran. Ne aşık olabiliyorum ne mutlu. olan boşa geçen zamana oluyor

Aşık olayım diye konuşuyorum ama sonuç hep aynı. Sizde de böyle mi?
Cevapla