Tamamen vazgeçmiştim sogumustum her şey neden başa sarıyor?

O kadar soğumuştum ki ben bunu nasıl sevdim nasıl istedim boyutuna ulaşmıştım sonra noldu bilmiyorum kuyu gibi tekrar düşüyorum oraya sürekli vazgeçtiğim zamanlarda çok iyiyim çok mutluyum. Onu istemeye başladığım anda ona dair içimde ufacık bir duygu olduğunu anladığım anda çok mutsuz oluyorum mutsuzluktan başka bir şey getirmiyor ama nasıl düşüyorum bu kuyuya neden? Bu neden olur biri açıklasın nolur artık

Tamamen vazgeçmiştim sogumustum her şey neden başa sarıyor?
Cevapla