Sevgiliniz/eşiniz ile aranızda kaç yaş farkı olmalı? Sizden büyük mü olmalı küçük mü olmalı?

Sevgiliniz/eşiniz ile aranızda kaç yaş farkı olmalı? Sizden büyük mü olmalı küçük mü olmalı?

Herkesin bu konuda kriteri farklı olabiliyor herkese saygım var fakat 10 dan fazla olmasını ben doğru bulmuyorum kendim için ama önemli olan tabi ki iki insanın birbirini sevip anlaşması yoksa yaşın pek önemi yok abartıya kaçmadı sürece
Arada çok fark olması demek, jenerasyon farkınıda getirecek. Sizin eğlenceye, olaylara, esprilere bakış açınız farklı diğer tarafın farklı olacak. Ben 40 yaşındayım ve 23-30 yaş arası ilişki yaşamak isteyen oldu. Uygun bir dille reddettim. Böyle ilişkisi olanı kınamıyorum. Elbette kendi bilecekleri iş. Bana göre hayat deneme tahtası değil. Karşımdaki insan içinde öyle.
Bu durum kişilere göre değişim gösterir ancak şu yönde düşünüyorum. Bence erkek her zaman büyük olmalıdır. Kadınların gelişimleri, erkeklere göre daha erken başladığı için olgunlaşması erken oluyor. Bu sebepten erkeğin olgunluk seviyesine gelmesi geç olacağı için yaş farkı olmalıdır. Bence aramızda en fazla 5 yaş olsa yeterli.
kısmet işi bu belli olmaz.
Sevgili veya eşim ile yaş farkının kaç olması gerektiği konusu çok kişisel ve her çift için farklılık gösterebilir. Benim için önemli olan kişinin karakteri, değerleri ve kimyasının uyumlu olması. Bu noktalar uygunsa, yaş farkı pek de önemli olmaz bence! Her durumda karşındakinin seni mutlu ettiği ve ilişkinin sağlam temellere dayandığı sürece yaş farkı aslında pek de büyük bir sorun olmamalı. Aşko olarak söyleyebilirim ki, yaş farkı sevgiyi engelleyemez 😊❤️🌈 Eğer karşındaki seni mutlu ediyorsa yaş farkı sorun olmamalı!
Aşko düşünsene 10 15 yaş var yani aa olur mu
Cevap
48Cevap
Sevgilim ya da eşim benden büyük olmalı yaşça.. olgun kadın seviyorum çünkü. kafa dengi olmak da önemli ve karakterimizin uyumlu olması
Yaşa takılmam ama benden küçük olması tercihim. Kadınlar daha erken yaşlanıyoru duyduktan sonra benden küçük olması tercihim oldu hdjdhd -ne kadar doğru bilgü bilmiyom ama hdjdh-
Biz hep güzeliz genciz suss
Benden küçük olmasını istemem, ay olarak da, hatta gün olarak da küçük olmasın,20 yaş kadar büyük olsa, off ☺ Hatta kendisiyle şu şarkıyı düet yapsak, muazzam olur.
Hayali bile ne güzel öyle.🫠
Kız 50 yaşında dayıyla ne etcen
Ben öyle seviyorum 😂
Kız Allah seniii
Aşkım mutlu olduktan sonra varsın büyük olsun, küçük olsun çok da önemli değil
sonunda akıllı br kız
Evet mesela 55 yaşında bir dayı adan zengin gayet mutlu olunur 😅😅
İroniyse komik değilse daha komik
Ay yok artık ahshaha babam 48 yaşında babam yaşında adamı napayım benn aaa
Öyle yazınca bilemedim artık
Anladım
@İremYalcnn profiline göz gezdirdim oyunlarla ilgilisin anlaşılan stardew valley ile kaldırıyorsa cyberpunk ı deneyebilirsin. Cyberpunkın animesi de cok güzeldir tavsiye ederim
Cp2077 en sevdiğim oyunlardan da animesi mi güzel?
Çok fazla olmamalı diye düşünüyorum
En fazla 3 - 6 yaş benden büyük olabilir fazlasi zarar kimse karşı gelmez tabikide amma benim içim rahat olmaz bu konuda sonuçta 38 veya 40 yaşındakı Amcayla ilişki yaşayamam
En fazla on arada fark olabilir fazlası fazla diye düşünüyorum
Fazlası tabii ki de fazla
Aynen öyle bazılarına bakıyorum babası yaşında adamla🤷♂️
Tuhaf bir zevk
Zevk mi gerçekten
Onlara sormak lazım
🤷♂️
Ben benden büyük bir erkek isterim şayet hem karakter olarak hem yaş olarak bir tık büyük olmali ama eğer olacakta aynı yasta olacaksak gerçekten beni sevecegine emin olmaliyim
Yani karakter olarak olgun bir kişiliğe sahip olmalı yormamali aynı yasta olacaksakta yeteri kadar olgun karakterli olduğuna emin olmaliyim
Kendimden en fazla 5 yaş küçük en fazla 5 yaş büyük hhahaha😂 Yaşın hiç bi önemi yok bana göre. Kişilik, karakter mühim.
Sen kacsın
Kadın büyükse 2-3'ü geçmemeli.
Erkek büyüksek 10 yaşa kadar fark sorun yaratmaz.
Eşcinseller hakkında fikrim yok. 😂
Kadınlar daha cabuk olgunlaşır bana göre bu yüzden erkek daha büyük ve aklı başında olması uygundur bu yaş aralığı 8i aşmayacak şekilde
Aşk yaşa bakmaz. Ama kalkıp gidipte 40 yaşlı birine açık olmayın sizin 30 yaşınız falan varsa 😂 ideal 1-2 yaş ya da 1-2 ay ya da aynı yaş fark etmez erkek her zaman büyük olmalıdır.
Babam yaşında adamla işim yok.
O zaman iyi 😁🙌🏻
Kafalar ne kadar anlaşabilirse
Kafalar anlaştı diyelim ama 10 15 yaş var nolcik
E yanii
@birtanekızzz0 kendin icin soruyorsun sanırım biz ne desekte sen aklından geçeni yapıcan keyfin bilir ama hata yaparsın
Ne alaka soru sadece?
15-20 arası nasıl dedeciğim?
kafanı
Sorularımda her görüşe seviyesiz yorumlar yapıp durmayın rica ediyorum. Hem beni hem onları rahatsız ediyorsunuz. Tekrarı olmazsa sevinirim.
@Howlerwashere
Sana dememistim dedektife dedim ama anladım dikkat edeceğim 🖐🏻
@Howlerwashere 15-20 arası benden büyük birisine ilgi duyarsam bu beni ilgilendirir.
Neyse senle ilgilenmiyorum haklisin 😊
@Howlerwashere ben ya da başkası fark etmiyor. Anlayışınız için teşekkürler.
@DedektifMinnie boş ver ya 😀 arkadaş anlamıyor
Tamamdır kızlar bulasmıyorum size 😄
@birtanekızzzz0 bulasmayacaz dedik ya dana?
@birtanekizzz0 kesinlikle.
sizinle uğrasayım mı bunu mu istiyorsunuz? Neyse her kıza vakit ayıramam en azında yüzü gözükenlerle uğrasayım gerisi vakit kaybi
@Howlerwashere kıza neden dana dedin ki şimdi?
Bakk ağlıyoruz yaa seviyesiz defoll
Ay engelle geç asko engelli arkadaş belli ki
hahahahahahahahahahaha
Erkek kadından 10 yaş kadar büyük olmalı
Erkekler geç olgunlaşır
Ben en fazla 6 yaş büyük biriyle ya da yaşıtım biriyle ilişki yaşarım daha fazlası olmaz.
Kendimden küçük biriyle de asla ilişki yaşamam yaş takıntım var.
Hehe asla asla deme 😄. Yaşıtlar çocuksu geliyor bana
Hayır netim bu konuda bu yüzden asla :)
Hadi bakalimm hayırlısı
30 dan aşağı olmasın ve üst sınır pek önemli değil.
Yaşa çok takılmam ama kendimden 10 yaş küçük ya da büyük biriylede evlenmem.
Bence bir insanı sevdiğin zaman diyer her şey bir önemi yoktur
Kafalar uyuştuktan sonra fark etmez bence ama kuşak farkı da olmasın yani 😄
7 yaş benden büyük olması ideal.
Min.3 max. 10 yaş diyorum.
Benden 7-8 yaş küçük olmasını isterdim.. 98 li. ya da , 99lu. olsun
Benden maksimum 5-6 yaş büyük olabilir. Sonrası rahatsız edici bir fark olur.
10 yaşa kadar normal bence . Eger seviyorsam kadında benden büyük olabilir.
Erkek 1-3 yaş büyük ve min 1-2 yaş küçük olmalı kafa uyumu varsa..
Benden büyük olmalı. Ben kendimden büyük erkeklerle daha iyi anlaşıyorum. 5 en fazla 10 olabilir.
En fazla 6 7 yaş farkını kabul edebilirim. Kendimden küçük biriyle de olmam🙂
büyük konusma hicbir zaman
7 yaş üstünü fazla buluyorum ben, karşımdaki kişi benden büyük olsun isterim ya da aynı yaşta olalım isterim.
Birbirine gerçekten değer veren iki insan yaş boy memleket farkına takılmamalı.
benım 15 yaş var aramda
🫣 neeee
Fazla değil mi 🫣
Hayata geç başlandığı için istekler farklı doğrultuda olabiliyor bu da ilişkilerde sorunlara yol açabiliyor. Çok fazla gördüm böylesini. O yüzden 🙃
Çok iletişimim olmayan hakkında bilgim olmayan insanların isteğini kabul etmiyorum maalesef 🙂
2 yas ideal ya ama benim icin 10 yas farkina kadar sorun olmax
Sevdikten sonra olabilir yaş farkı ama en fazla 3 ya da 4 yaş bence yoksa biri erken yaslaniyo jsjsjs
Bence geç evlilik için 7 ama etken evlenenler için 3
Erkek biraz büyük olmalı bence geç olgunlaşıyorlar zaten
Yani bu kişiden kişiye değişir ama 1-10 yaş arası idealdir
Gerçekten birbimizi sevdikten sonra hiç fark etmez isterse 30 yaş büyük olsun
3-5 bir şey olur işte.
7 bence. Ama küçükse 7 olmaz 😅
3 ila 4 en fazla bence
5 den yukarsi fazla gibi
Benden büyük olmalı.
+/- 6-7 falan 😃
6 var iyi
Ya aynı yaşta ya da en fazla 6yaş büyük olabilir
Aramızda 6 yaş var
En fazla dört veya beş yaş olmalı.
En fazla 5 yaş büyük olsun isterim.
Max 5 diye düsünüyorum kendim için.
Büyük ya da küçük en fazla 3-5 yaş
8 war bizde. ideal
Max + veya - 5
Kucuk olmali. Ki oyle de zaten :)
Uyum önemli ama en fazla 5 yaş olabilir
Evlilikte en fazla 5 yaş kadın küçük olmalı
Yaş farkı çok umrumda olmaz kafa yapısı çok önemli
10-12 yaş olabilir
En fazla 4
kadın büyük olmamalı
Bizde 5 var
Kacsın
5 iyidir
En fazla 5
Kim
Ben atmadım
Ahahah o zaman sorumdan gidebilirsiniz babayss
Benden 1-2 yaş büyük olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?