Sevgiliniz veya eşinizle aranızda ki yaş farkı kaç olmalı? Büyük veya küçük mü olmalı?
1 2 yaş büyük
3 4 yaş büyük
4 6 yaş büyük
10+ büyük
1 2 yaş küçük
3 4 yaş küçük
Diğer (yorumlarda belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Erkeğin yaşı büyük olsa ne yarar aynı çocuk gibiler mesela eşimle aramızda 13 yaş var ve ben ondan daha olgun düşünüyorum
Cok değil mi ya
Çok ama artık çok geç
Neden ki? Mutlu değil misiniz?
Çocuklarım için mutluyum sadece
Üzüldüm umarım düzelir her şey
İnşallah teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
mesela, ben hep derimm enfazla 3-4 yas olabilir cok buyuk olmasin kactane gorucu oyle red etmisimdir.. benden 5 yas felan buyuklerdi..
amaaaa ben kendim dustum simdide ocaga.. benden tam 10 yas buyuk adama asik oldum :(
Kadınlar erkeklerden daha olgundur yaşıt bir erkeği kadın çocuk görür bu yüzden kadın 20 ise erkek 23-24 olmalı ideali budur
Ben öyle bakıyorum da millet coşmuş reis
yaşıtım veya 1-2 yaş büüyk olabilir
Neden büyük
bilemiyorum
Olgun kadinlar
Neden peki
23 yaşındayım. 18-24 arası olabilir
Bence de normal olan o
Yaşıt
bir yaş küçük
Daha iyi bir olgunluk seviyesi