Yalnızlıktan öldüğüm halde kimseyi hayatıma almayı istememek psikolojik bir sorun mu?

Sevmeyi sevilmeyi unutmuş biriyim.. çok yalnız hissediyorum sevmek sevilmek istiyorum fakat asla kimseye şans bile tanımıyorum..
Yaş 33
Yalnızlıktan öldüğüm halde kimseyi hayatıma almayı istememek psikolojik bir sorun mu?
Cevapla