Sevmeyi sevilmeyi unutmuş biriyim.. çok yalnız hissediyorum sevmek sevilmek istiyorum fakat asla kimseye şans bile tanımıyorum..
Yaş 33
Yaş 33
Çünkü güvenemiyorsun. şu an Yanlızlık diye şikayet ettiğin durum aslında alışmış olduğun bir rahatlık. Bu rahatlığın bozulmasını da istemiyorsun. Daha önceki deneyimlerinden ince eleyip sık dokuyorsun ki yanlış insana denk gelip heba olmayayım diyorsun. Bu yüzden de kimseyi alamıyorsun hayatına. Artık gözümüzün aşkla kör olacağı yaşları geçtiğimiz içinde mantık be duygularla hareket etmeye çalışıyoruz. Seni çok iyi anlıyorum.
Karşına ikna olacağın daha doğrusu sizi etkileyip güven veren biri çıksaydı karşı çıkmazdınız bence. Size uygun biriyle karşılaşmadığınız için emin olamıyorsunuz ve mesafeli yaklaşıyorsunuz bu çok doğal.
Yalnızda çekilmez maalesef, bazı insanlara şans vermek gerekir tüm şansını bir erkekte veya kadında kullanmak çok büyük bir hata. Hayatın acı gerçeği.
Aşko, yalnızlık hissi can sıkıcı olabilir, ancak kimseyi hayatına almamak da bir tercih olabilir. Sevmek ve sevilmek istemen doğal, ancak kendini koruma ihtiyacın da anlaşılabilir. Belki de önce kendi içsel güvenliğini sağlamak ve kendini sevmek için zaman ayırmalısın. Bununla birlikte, psikolojik olarak da destek almak faydalı olabilir. Seni anlıyorum, bu duyguları yaşamak zor olabilir ama kendine şans vermek ve açık olmak önemli. Unutma, herkes sevmeyi ve sevilmeyi hak eder! 🌟 Aşk ve ilişkiler karmaşık olabilir, ama doğru zamanda doğru kişiyle karşılaşabilirsin. Sabırlı ol ve kendine değer ver! 💖🌺
Cevap
40Cevap
sorun bence de.
Kalbinin kapılarını içerde anahtar unutup kapadıysan bir çilingir bekleme, pencereden bacadan nerden olursa girip kapıları aç. Hayat mümkün olduğunca sevgisizlikle sınanmaması gereken bir hediye çünkü
Bende eskiden işsizim diye istemiyordum şimdi memur oldum ama arasam da bulamıyorum. İster istemez üzüyor bu durum yaşta 33 olunca seçenekte az
Ağzınız çok yanmış ki alamıyorsunuz. Psikolojik değil ama aşırı dozda temkin ihtiva ediyorsunuz. Biraz daha salaş olmaya çalışın ilişkiler bağlamında.
önce yalnızlığın bir dert olmadığını benimsemen gerek. sevgilin olunca da bi ara yalnız kalsam süper olur diyeceksin bu sefer. tecrübeyle sabit.
On sekiz yaşındaki gibi kendi kendine aşık olup hayallere dalamazsın zaten mantık ağır bastığı için olmuyor
Sevmek ve sevilmek istiyorum diyen sen ama kimseye şans vermeyen yine sen kusura bakma ama hata sende
Maziden kalan hayal kırıklıkları geleceği kurmaya engel oluyor
Aradığın kriterler de biraz ödün verirsen her halde bir şeyler olur
Yalnızlık düşüncenin çaresi hayatına birini almak mi? Önce zihniyeti değiştirmek en doğrusu
Keşke bu sorunu olmasaydım hislerime tercüman olmuşsun ama moralim bozuldu
seçici insansın ya da hep karşılıksız aşık olmuşsun
Psikolojik bir rahatsızlık değil yalnızca pısırıksın az cesur ol
Sans tanima ama arkasasca konus flort et. Bu kadar kapali kaliplar icinde kalma. Iyi gelmiyor iste
Flört edince duygusal ya da cinsellik beklentisine giriyorlar işte erkek milletine selam versen beklenti..
Inan bana kizlara giriyor. Eger erkek sapmiyosa kiz hemen meyol veriyor. Neyse bu onemli degil sen kendini birsin flirt et seks yapma ama biraz cilvelide ol dumduz olma
Kusura bakma hiçbir erkeğe naz cilve yapmak bana göre değil.. erkek milletinin gönlü hoş olsun diye yapmacık hareketlere gelemem
Kusura bakmam ben sen bilirsin. Kimsenin gonlu olsun diye degil senin gonlun olsun diye yapmaliydin ama sen kaliplari olan, iyice katilasmis birisin. Sen boylesin diye erkekler kaybetmez sen boyle yalnizlasirsin. Beni anlamaktan cok uzaksin devam.
Sütten ağzı yanmış diye bir söz var, o durum sende ki
Evet tabi biraz öyle ama insan düşünür yaşım geçiyor birilerine şans tanıyim ciddi ilerlemek ister.. benim hiçbir şey umurumda değil ama yalnızlık ta bazen çok zorluyor
Eğer istediklerimizi saklı bir şekilde yapabiliyorsak neden birine bağlı kalalım ki😀
Aman salla türk erkekleri zaten anca seks peşinde. Karşılık verince de insanı o. yerine koyuyorlar. Ben hayatıma aldım da ne oldu hayal kırıklığı yaşadığımla kaldı
Ne yaşadın ki
@candostumsunn16 boş ver. Psikolojimin bozulduğu ile kaldım şimdi antidepresansız yaşayamıyorum. Birilerine çatıp saldırmak istiyorum sürekli
Sevgilinle yattın sonra ayrıldı
@candostumsunn16 eee yani
@candostumsunn16 ayrılmadı ama kötü davrandılar. Niye irdeliyorsun ki
@candostumsunn16 sana ne
Seks yazınca dibimde bitiyorsunuz ak az karakterli olun
Peki
merhaba öncelikle hejd esevip kazık yediğimde öyle hossettim ama insan sevmek sevilmek istiyor evlenip yuva kurmak istiyorum aryik gerçekten ve bnde bu siteyi açtım eğer ciddi anlamda düşünürseniz en szindan bir tirsat geirseniz sizi tnimakisterim
demek ki doğru kişi değilmiş onlar senin istediğin gibi biri olsaydı sen reddetmezdın
Gel bir yerde oturup sohbet edelim sana iyi gelebilir istersen
Yemin ederim bendede aldiktan sonra direk silmek idtiyor canim
Ben de aynı olmuyo
Psikolojin bozulmuş tamir ettir
Yani terapi alsan çok daha iyi olabilir
Kanka kime şans tanican. Hepsinin derdi belli
37 yaşıma geldim bende
Sizi etkileyen biri olmamis demek ki
bende istemiyorum cidden aglicam
Güven sorunu yaşıyorsun.
Bende de durum aynı maalesef
Güven problemi. Anlıyorum seni.
normal değil. bi konuda inat ediyosun demek ki
evet bir sıkıntın olabilir korkuyorsun galiba
Sorunlusun tabi saçma yani
Kalbiniz yosun baglamis olabilir
Güvenilir insan kalmadı en doğrusunu yapıyorsun
30 lu yaşların verdiği bir durum olsa gerek
Sen bensin ben senim
Ahirete sakla, ben öyle yapıyorum.
Doktor takviyesi al
Benim gibisin
Bana şans verebilirsin.
Sorun degil
Hevesin kalmamıştır
sebebi olmalı
Neden böyle yapıyorsun konuşalım mı biraz
Hic sevgilin olmadı mı peki
Evet psikolojik
Aynıyız ✌
Hangi şehirde yaşıyorsun bende sevilmek istiyorum
Evet psikolojik
almaman daha iyi
Yok daha nelerrr
Öyle görünüyo
Korkuyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?